Dit is inderdaad iets dat nog niet helemaal uitgekristalliseerd is, nee. Ik heb die streepjes in eerste instantie bedacht in situaties waarbij niet helemaal duidelijk was welk label bij welk station hoort, wat met name in gebieden met veel lijnen en stations, zoals in Utrecht of Noord-Holland boven Zaandam.JordiBrabant schreef: ↑ma 16 jan 2023, 22:33 De verschillende niveaus van Duivendrecht zijn niet met elkaar verbonden met een streepje. Sowieso ontdek ik niet zo veel consistentie bij die verbindingsstreepjes, met een paar uitersten: Spaarnwoude krijgt wél een streepje, maar Diemen niet.
En voor een betere vectorkwaliteit: hier is een PDF-bestand te downloaden:
Ik heb de HSL-kleurgroep gereserveerd voor alle treinen die over de HSL tussen Schiphol en Rotterdam reizen, wat de 1100 niet doet. Vandaar de kleur van de Oude Lijn. Meer in het algemeen heb ik geprobeerd het aantal kleurgroepen beperkt te houden, omdat ze anders lastiger uit elkaar te houden zouden zijn.
TopTffpaA schreef: ↑vr 03 feb 2023, 14:07En voor een betere vectorkwaliteit: hier is een PDF-bestand te downloaden:
https://spoorenkaart.files.wordpress.co ... ies6-2.pdf
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten