Deutschland-Ticket

Hier kun je terecht met al je vragen over het openbaar vervoer, ook als je (nog) geen account op OVNL hebt. Bedenk je wel dat wij een forum met hobbyisten zijn en we geen banden hebben met OV bedrijven.
Plaats reactie
ikbenerweer

Deutschland-Ticket

Bericht door ikbenerweer »

Ha mensen,

Volgende maand hoop ik een aantal dagen met een Deutschland-Ticket door Duitsland te reizen. Mensen hier al ervaring mee en tips, of mooie treinroutes door Duitsland?

Alvast bedankt,

Mark
en-es

Re: Deutschland-Ticket

Bericht door en-es »

Hausach-Villingen, Freiburg-Donaueschingen en de zijlijn Titisse-Seebrugg, de rijn en moezelroutes van/naar Koblenz, Koblenz-Giessen, Arnstadt-Meiningen, Dresden-Bad Schandau, Heidelberg-Eberbach-Heilbronn, Boppard-Emmelshausen, Garmisch-Reutte-Kempten, en er zullen er vast meer zijn.
Etienne
Donateur
Contacteer:

Bericht door Etienne »

Met name de 'Nebenbahnen' zijn vaak mooie routes door de het landschap, waarvan er hierboven al een aantal genoemd worden.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Herjanuitoverijssel

Bericht door Herjanuitoverijssel »

Een bezoekje brengen aan het dorp altenbeken raad ik je zeker niet af, klein dorpje, mooie omgeving en een hoog spoor viaduct
Er staat ook nog ergens een stoomloc midden in een woonwijk
Dit onderschrift heeft 5 minuten vertraging.
Spoorniels

Bericht door Spoorniels »

Ik heb de Arriva-deutschlandticket app gebruikt om mijn ticket in te zetten. simpele app, en makkelijk opzeggen, integendeel tot bij de deutsche bahn, wat twee maanden duurde.
gpvos

Bericht door gpvos »

Mooie routes o.a.: Heidelberg-Osterburken-Lauda (langs de Neckar), Bremen-Soltau-Uelzen, Hamburg-Soltau-Hannover.
Verder ben ik van mening dat lijn 4 niet op Albert Cuypstraat moet stoppen en lijn 3 wel op Amsteldijk.
ArrivaBas
Contacteer:

Bericht door ArrivaBas »

Ik heb hem zelf per auto gereden over de parallelle B31, maar de Höllentalbahn tussen Freiburg im Breisgau en Titisee is ook zeker de moeite waard.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Plaats reactie