Ha mensen,
Volgende maand hoop ik een aantal dagen met een Deutschland-Ticket door Duitsland te reizen. Mensen hier al ervaring mee en tips, of mooie treinroutes door Duitsland?
Alvast bedankt,
Mark
Deutschland-Ticket
-
Re: Deutschland-Ticket
Hausach-Villingen, Freiburg-Donaueschingen en de zijlijn Titisse-Seebrugg, de rijn en moezelroutes van/naar Koblenz, Koblenz-Giessen, Arnstadt-Meiningen, Dresden-Bad Schandau, Heidelberg-Eberbach-Heilbronn, Boppard-Emmelshausen, Garmisch-Reutte-Kempten, en er zullen er vast meer zijn.
-
- Donateur
- Contacteer:
Met name de 'Nebenbahnen' zijn vaak mooie routes door de het landschap, waarvan er hierboven al een aantal genoemd worden.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
-
Een bezoekje brengen aan het dorp altenbeken raad ik je zeker niet af, klein dorpje, mooie omgeving en een hoog spoor viaduct
Er staat ook nog ergens een stoomloc midden in een woonwijk
Er staat ook nog ergens een stoomloc midden in een woonwijk
Dit onderschrift heeft 5 minuten vertraging.
Ik heb de Arriva-deutschlandticket app gebruikt om mijn ticket in te zetten. simpele app, en makkelijk opzeggen, integendeel tot bij de deutsche bahn, wat twee maanden duurde.
-
Mooie routes o.a.: Heidelberg-Osterburken-Lauda (langs de Neckar), Bremen-Soltau-Uelzen, Hamburg-Soltau-Hannover.
Verder ben ik van mening dat lijn 4 niet op Albert Cuypstraat moet stoppen en lijn 3 wel op Amsteldijk.
- ArrivaBas
- Contacteer:
Ik heb hem zelf per auto gereden over de parallelle B31, maar de Höllentalbahn tussen Freiburg im Breisgau en Titisee is ook zeker de moeite waard.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022