Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
De rss met de storingen laat zien dat de storing tussen ede=wageningen en Amersfoort naar verwachting rond 00.00 uur op 16 mei is opgelost. Haha, leuk zo'n staking;
Die nieuwe planner is wel erg gericht op klantenbinding: Breda -> Dordrecht-Zuid 's avonds laat? Krijg je er rondje Nachtnet gratis bij. Als er nu nog iemand durft te zeggen dat treinreizen duur is... 5 uur en 18 min in de trein en dat voor 5 euro 30.
Overigens wordt voor de terugreis wel een 'normaal' reisadvies gegeven; wachten op de ochtend!
Ik zie nu nog iets opvallends. Bd > Ehv wordt gereden door een sneltrein. Hij stopt net als de IC alleen in Tb, maar omdat ie 6 minuten langzamer is dan de s1900 heet ie ineens sneltrein... :o
Nielske1990 schreef:Ik zie nu nog iets opvallends. Bd > Ehv wordt gereden door een sneltrein. Hij stopt net als de IC alleen in Tb, maar omdat ie 6 minuten langzamer is dan de s1900 heet ie ineens sneltrein... :o
Nee, het nachtnet is altijd al 'Sneltrein', ik vind het dus opvallender dat de trein Eindhoven>Rotterdam via Utrecht-Amsterdam er als Intercity in staat!
Dat zijn vermoedelijk nog oude scripts van de rijtijden van de 3600, toen deze nog een sneltrein was deed deze er ook ongeveer 6 minuten langer over tussen Breda en Tilburg.
Hij stopt onderweg niet. Die langere rijtijd is omdat er op diverse plekken enkelspoor gereden wordt in verband met het onderhoudsrooster. Door dan de rijtijd wat op te rekken, kan er bijvoorbeeld in Gilze-Rijen gekruist worden met overig treinverkeer (goederentreinen met name).
Wachten in Breda op vertraagde 1900 / 2500 (Den Haag - Eindhoven). Deze zat er toen maar immers 2 minuten voor. Hobbelen achter een cargo-trein, die weer tussen de 1900 / 2500 en de 3600 was gepropt.
Zit net in de Av op de NS-site te kijken, kom ik tussen de keuzemogelijkheden ineens een station "Rotterdam Beurs" tegen. Uiteraard zijn er geen actuele vertrektijden van beschikbaar, zal ook lang duren voor er een NS-trein komt daar
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Ik denk voor de omreisroute als Rotterdam Centraal - Rotterdam Alexander eruit ligt. Dan worden de metrotijden ook weergegeven bij Centraal en Alexander en dan waarschijnlijk ook bij Beurs, omdat men dan daar over moet stappen.
Brandmelding Barendrecht
De beperkingen als gevolg van brandmelding tussen Roosendaal en Utrecht Centraal zijn voorbij.
Het treinverkeer tussen Roosendaal en Utrecht Centraal wordt geleidelijk hervat.
Ik wist niet dat Barendrecht op een rechtstreekse spoorlijn tussen Utrecht en Roosendaal lag
Nee, met de s5700/s5000 kom je maar tot Dordrecht En ze zullen vast geen IC's Vlissingen - Utrecht Centraal ingelegd hebben, zoals nog weleens gebeurd bij werkzaamheden tussen Rotterdam en Den Haag - Leiden, om die vervolgens weer op te heffen
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...