Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Daniel schreef:(Maar zonder gekheid, als je ziet wat er allemaal op de tafel op m'n balkon ligt dan is fijnstof ineens helemaal niet zo iets ongrijpbaars meer...)
Gaat snel he. Ben ik ook elke keer verbaasd over, zelfs op 400 meter van de snelweg A1 verwijderd.
Bij mijn ouders' oude huis kon je het zwarte stof zowat van de kozijnen schrapen, zowel de A20 als een drukke uitvalsweg lagen binnen 100 meter afstand en het huis stond ook nog eens precies onder de aanvliegroute van Zestienhoven (Rotterdam Airport). Dat alles onder de lekkere rook van Pernis en de Botlek aan de andere kant van de Maas. Heel gezond hoor
Daniel schreef:(Maar zonder gekheid, als je ziet wat er allemaal op de tafel op m'n balkon ligt dan is fijnstof ineens helemaal niet zo iets ongrijpbaars meer...)
Gaat snel he. Ben ik ook elke keer verbaasd over, zelfs op 400 meter van de snelweg A1 verwijderd.
Bij mijn ouders' oude huis kon je het zwarte stof zowat van de kozijnen schrapen, zowel de A20 als een drukke uitvalsweg lagen binnen 100 meter afstand en het huis stond ook nog eens precies onder de aanvliegroute van Zestienhoven (Rotterdam Airport). Dat alles onder de lekkere rook van Pernis en de Botlek aan de andere kant van de Maas. Heel gezond hoor
Ardan schreef:
Gelukkig heeft FYS mij wél enigszins normaal op de foto gekregen.
Kan hij dat dan?
Ik begin het overigens echt zat te worden dat ik elke keer een fotocamera koop die een groot minpunt blijkt te hebben; de Olympus die ik vroeger had maakte altijd onderbelichte foto's overdag, maar de nachtopnames waren prima. De Casio die ik daarna had maakte zowel overdag als nachts goede foto's qua belichting maar stelde regelmatig niet scherp en nu heb ik een Panasonic die overdag goede foto's maakt maar totaal geen nachtopnames kan maken... Met de flitser uitgeschakeld en de camera in de lamplicht modus krijg je nog enigzins beeld zoawant anders krijg je gewoon een volledig zwarte foto. :?
Ter vergelijking, een foto van find_your_spot zijn camera (of telefoon) en een foto van mijn camera van dezelfde twee auto's die tegen elkaar aan zijn gereden:
Dus als er iemand nog een camera kan aanbevelen die zowel overdag als 's nachts acceptabele foto's maakt?
Met behoorlijk ver inzoomen (ik stond 35 meter bij die bus vandaan) krijg je overigens nog enigzins beeld, maar dit is dan ook echt de beste nachtfoto die ik ooit met deze camera heb kunnen maken...
Ardan schreef:Mocht u nog op Den Haag Centraal komen: opgepast! Er is een waakpoes actief!
Vologens mij is dat rangeerder theo ofzo, schijnt ook al op de binckhorst te lopen, die kat loopt een lege trein in die dan rangeert naar de schoonmaak sporen, maar is meestal op centraal station te vinden. :pos:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112... Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
htm_tram schreef:Volgens mij is dat rangeerder Theo ofzo, schijnt ook al op de Binckhorst te lopen, die kat loopt een lege trein in die dan rangeert naar de schoonmaak sporen, maar is meestal op centraal station te vinden. :pos:
Awww... ik heb een zwak voor katten. Het enige wat ik miste op vakantie was de poes thuis eigenlijk...
Proud Titans Supporter Ach, zak er toch allemaal in
htm_tram schreef:Volgens mij is dat rangeerder Theo ofzo, schijnt ook al op de Binckhorst te lopen, die kat loopt een lege trein in die dan rangeert naar de schoonmaak sporen, maar is meestal op centraal station te vinden. :pos:
Awww... ik heb een zwak voor katten. Het enige wat ik miste op vakantie was de poes thuis eigenlijk...
Die dikke kat bij mijn stage in bakkerij is wel vervelend...
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112... Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...