Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Bee schreef:Moet eerlijk zeggen dat ik de internetscheten trend van het afgelopen jaar een beetje zat begin te worden. Straks gaat elke supermarkt nog twitteren om te melden of er wel of geen bananen meer in de schappen liggen
Dan had ik op zijn minst toch een tweet van Albert Heijn verwacht vandaag
O Nee... ik behoor ook nog tot te twitterloze minderheid (en ik moet zeggen het bevalt prima)
[ ik mis die bananen wel hoor, ik wilde ze kopen voor op mijn zweedse Wasa Kanel ]
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken! NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken! NS gaat "niet" over één nacht ijs.
In Londen wordt geloof ik nog steeds op een vergelijkbare manier reisinformatie aangeboden: http://www.flickr.com/photos/9682887@N02/3012558497/
Op de foto staat 2008, maar volgens mij zag vergelijkbare borden begin dit jaar ook nog staan *O*
Ronaldussen schreef:De informatie die Syntus wil twitteren, is ook thuis te vinden (teletekst).
Alleen grote verstoringen. Een losse trein die +20 heeft heb ik nog nooit op teletekst gezien.
Ronaldussen schreef:Maargoed, jullie zijn er blij mee en dat is prima. *O*
*O*
Dan wel niet op teletekst, maar zonder twitter ( en zelfs eventueel mobiel kan ik heel goed zien hoeveel vertraging de treinen hebben. Als ik dit vergelijk met de Syntus berichten
(om 19.48 van de site geplukt)
Niet echt erg actueel volgens mij, tenzij je graag wilt weten dat dat de trein van 15.13 vertraagd was
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken! NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Die twitterberichten hebben wel niveau hoor... Het is wachten op een melding van een kapotte stationsklok in Gaanderen of een losliggende stoeptegel in Didam :X
@Chauf21:
Voorjaar van 2010 stonden dergelijke borden nog steeds in londen.
@Ennes: Er wordt getwitterd tot 19.00 uur, dus logisch dat vertragingen na dat tijdstip niet getwitterd worden.
Laatst gewijzigd door Freek op di 26 okt 2010, 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Freek schreef:@Bee:
Voorjaar van 2010 stonden dergelijke borden nog steeds in londen.
@Ennes: Er wordt getwitterd tot 19.00 uur, dus logisch dat vertragingen na dat tijdstip niet getwitterd worden.
O ja, dom van mij! na 19.00 uur hebben de reizigers geen informatie meer nodig! Logisch!!!
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken! NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Natuurlijk hebben reizigers ook na 19 uur reisinfo nodig, maar de twitter is een extraatje. Toch helemaal niet gek dat deze dan alleen op het drukste moment van de dag wordt aangeboden?
En natuurlijk bedoelde ik Chauf21 zijn jullie toevallig geen tweeling
Freek schreef:Natuurlijk hebben reizigers ook na 19 uur reisinfo nodig, maar de twitter is een extraatje. Toch helemaal niet gek dat deze dan alleen op het drukste moment van de dag wordt aangeboden?
En natuurlijk bedoelde ik Chauf21 zijn jullie toevallig geen tweeling
Sorry maar ik vind dat vanaf de eerste tot de laatste reiziger recht heeft op informatie, afgezien van het feit dat ik dat "extra" getwitter onzinnig vind, als je het dan doet, doe het dan ook voor al je reizigers, en juist op de stillere late uren zijn er minder alternatieven, en hebben de reizigers minder speling, zodat juist op die momenten de informatie cruciaal kan zijn.
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken! NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Bee schreef:Het lijkt er trouwens op dat er een echt mens achter zit die standaardberichtjes instuurt: het werkt alleen tijdens kantoortijden
Nou ik heb liever dat er echte mensen twitteren, dan dat je standaard computer gegenereerde berichten krijgt zoals bij Connexxion: http://www.twitter.com/connexxion
Ik volg Winterswijk, Aalten en Arnhem Centraal.. vanmorgen was er een defecte brug, en een springer bij Velperpoort, gevolg: mijn timeline stond BOMVOL met vertragingen en uitval. Die student erachter is echt keihard aan het tikken voor alle stations...
En ik vind het een uitstekende service. Ik kijk meerdere keren per dag op twitter, en als ik dan dit soort berichtjes zie als ik net met die spoorlijn wil, dan is dat alleen maar handig. Beetje jammer van die mensen hier die ertegen zijn, laat me toch! Mag ik niet op de manier aan informatie komen die mij het makkelijkst is?
Ardan schreef:Ik volg Winterswijk, Aalten en Arnhem Centraal.. vanmorgen was er een defecte brug, en een springer bij Velperpoort, gevolg: mijn timeline stond BOMVOL met vertragingen en uitval. Die student erachter is echt keihard aan het tikken voor alle stations...
En ik vind het een uitstekende service. Ik kijk meerdere keren per dag op twitter, en als ik dan dit soort berichtjes zie als ik net met die spoorlijn wil, dan is dat alleen maar handig. Beetje jammer van die mensen hier die ertegen zijn, laat me toch! Mag ik niet op de manier aan informatie komen die mij het makkelijkst is?
Troost je!! je krijgt van mij geen twitterverbod hoor ;)
maar laat mij het dan onzinnig en overbodig vinden, net zoals jij het handig vind
Laat me toch!
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken! NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Het blijft dus een beetje komisch dat Syntus zichzelf zo met een persbericht op de borst klopt dat ze nu ook twitteren, terwijl hun collega's dit al 1 to 1,5 jaar doen...
Het blijft dus een beetje komisch dat Syntus zichzelf zo met een persbericht op de borst klopt dat ze nu ook twitteren, terwijl hun collega's dit al 1 to 1,5 jaar doen...
Ja? Dus? wat heeft mijn post daarmee van doen?
Dat ik het een overbodige hype vind veranderd niet doordat andere bedrijven het ook doen, en zeker dat Syntus zich ermee op de borst zou kloppen staat daar helemaal los van.
Of wilde je alleen een lijstje laten zien met twitterende ov bedrijven?
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken! NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Ardan schreef:Ik volg Winterswijk, Aalten en Arnhem Centraal.. vanmorgen was er een defecte brug, en een springer bij Velperpoort, gevolg: mijn timeline stond BOMVOL met vertragingen en uitval. Die student erachter is echt keihard aan het tikken voor alle stations...
En ik vind het een uitstekende service. Ik kijk meerdere keren per dag op twitter, en als ik dan dit soort berichtjes zie als ik net met die spoorlijn wil, dan is dat alleen maar handig. Beetje jammer van die mensen hier die ertegen zijn, laat me toch! Mag ik niet op de manier aan informatie komen die mij het makkelijkst is?
Troost je!! je krijgt van mij geen twitterverbod hoor ;)
maar laat mij het dan onzinnig en overbodig vinden, net zoals jij het handig vind
Ardan schreef:Ik volg Winterswijk, Aalten en Arnhem Centraal.. vanmorgen was er een defecte brug, en een springer bij Velperpoort, gevolg: mijn timeline stond BOMVOL met vertragingen en uitval. Die student erachter is echt keihard aan het tikken voor alle stations...
En ik vind het een uitstekende service. Ik kijk meerdere keren per dag op twitter, en als ik dan dit soort berichtjes zie als ik net met die spoorlijn wil, dan is dat alleen maar handig. Beetje jammer van die mensen hier die ertegen zijn, laat me toch! Mag ik niet op de manier aan informatie komen die mij het makkelijkst is?
Troost je!! je krijgt van mij geen twitterverbod hoor ;)
maar laat mij het dan onzinnig en overbodig vinden, net zoals jij het handig vind
Laat me toch!
Prima, dan begrijpen we elkaar :D
Wow toch iemand die me begrijpt
find_your_spot schreef:
Ennes schreef:
Ja? Dus? wat heeft mijn post daarmee van doen?
Je kan ook een andere toon aanslaan.
Hoe kan jij aan de lettertjes (die bij iedereen hetzelfde zijn) mijn toon aflezen?
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken! NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Joepie! vertraging Ah-Ww. Er valt weer wat te twitteren :) O nee... het is na 19.00 uur :(
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken! NS gaat "niet" over één nacht ijs.