Jahoorrrr, ik mag weer *O* *O* *O*
Ik doe post bezorgen als bijbaantje. En bij het bedrijf dat ik doe heb je 2 bezorgaden, de donderdag en de vrijdag, dus je mag zelf kiezen wanneer je de post brengt.
Gister regende het veel met ook wel droge periodes. Ze voorspelde bij het weer dat het vanmiddag (de vrijdag dus) droog zou zijn, dus ik besloot gister om de post vandaag te gaan doen...
Had ik dat maar niet gedaan want van dat hele weerbericht klopte er niks van
Ik kwam als een verzopen kat weer thuis -o-
Bij de enalaatste straat (woonerf), scheurde m'n regenbroek onder m'n kont. Mijn regenbroek is beetje te groot, dus bij het opstappen op de fiets moet je hem iets omhoogtrekken, was ik dus ff vergeten, ratschhhhh, kapoet -o-
Gelukkig was het donker en had ik m'n gewone broek eronder aan.
Maar daar hield de ellende niet mee op. In de laatste straat (mijn eigen straat) fietste ik een stukje en was ik blijkbaar even diep in gedachte (was erg chagerijnig) en had dus niet in de gaten dat er iemand overstak.
Bijna aanrijding gehad, ik raakte haar met m'n schouders nadat ik volop de remmen indrukte... :N :N
En dan als laatste niet echt een blunder, wel een enrome ergenis. ytelkens als ik bij het postbezorgen de straat over moest steken, kwamen er net van allekanten weer 10 auto's aanzetten. echt IEDERE keer weer!
Kortom, een "geslaagde" dag... :N
En blandning av sött och salt.