Het grondstation van de Astra satellieten staat hier trouwens niet ver vandaan, ik kwam er laatst met een wandelroute nog langs:
Dat zijn wokschotels voor de inventarisatie van de blokhut.htm_tram schreef:Wow, de camping is nou best wel veranderd, hoevveel plekken kost dat wel?
ik heb er een stukje van geluisterd maar ik heb het gauw maar weer uitgezet ik vind er niks aan :DCaspar schreef:Tijdens een rustige dienst, was een collega even wat aan het opruimen, komt ze met een gesigneerde cd van Edsilia Rombley tegen in een doos. Geproduceert door Tjeerd Oosterhuis geschreven door Mike Boddé en Bas Westerweel. (blijkbaar was er nog ergens geld over...)
http://www.dingdingding.nl/uploads/dingdingdinglied.mp3
Heb dat nummer nu al een hele dag in mijn hoofd.
Straks bij een Steak Tartaar :D
Gefeliciteerd *O*Ardan schreef:Twee dagen niet op het forum geweest... jemig, wat valt er een hoop in te halen met lezen!
Enniewee: missie is geslaagd *O* 31-10-2010 is de verkeringsdatum. Heb hem gevraagd in het reuzenrad van Walibi.. gigantisch cliché natuurlijk, maar wel net zo romantisch
Aanzoek stelde niks voor trouwens. Geen enorm verhaal van gemaakt ofzo want ik wist het antwoord toch al. Was puur om de officiëligheid :Y
Want ja, wanneer heb je officieel verkering? 14-10 leerden we elkaar kennen. 15-10 lagen we voor het eerst te kopkluiven en dat soort ongein (eigenlijk 16-10, was 's nachts).. sindsdien elkaar bijna elke dag nog gezien, en beschouwden we elkaar al wel min of meer als stel. Maar nu sinds De Vraag is het dus echt *O*
Om 17:00 begint het leuke gedeelte van het werken pas bij de McDonald's. 17:00 - 1:00, dat zijn pas de leuke uurtjes daarMichael schreef:Ik mag straks gaan werken tot 17.00
die tijden heb ik deze week niet in mijn rooster zitten. Morgen moet ik van 14.00 tot 17.00, donderdag van 16.00 tot 22.00 dus dan ben i ker wel 's avonds en zaterdag moet ik van 11.00 tot 19.00Bee schreef:Om 17:00 begint het leuke gedeelte van het werken pas bij de McDonald's. 17:00 - 1:00, dat zijn pas de leuke uurtjes daarMichael schreef:Ik mag straks gaan werken tot 17.00
@Ardan: Nou inderdaad zeg, eerst maak je er een romantisch verhaal van, compleet met een überromantisch verkeringsaanzoek (waar je hier op het forum nog een hele discussie mee heb losgemaakt) en dan kom je met zo'n holbewoners-term op de proppen...ziggy schreef:Kopkluiven? Of is dat iets waarvan ik het bestaan liever niet wil weten? ;)
Om 22:00 begint de pret pasMichael schreef:die tijden heb ik deze week niet in mijn rooster zitten.Bee schreef:Om 17:00 begint het leuke gedeelte van het werken pas bij de McDonald's. 17:00 - 1:00, dat zijn pas de leuke uurtjes daarMichael schreef:Ik mag straks gaan werken tot 17.00
okee ik zie het wel als ik een keer na 22.00 ingeroosterd wordBee schreef:Om 22:00 begint de pret pasDan worden de weirdo's, de onrendabelen en de randfiguren wakker en komen ze langs. Gezelligheid troef, zeker als je zelf ook een beetje melig bent :pos:
Vooruit, de volgende keer zal ik het wel gewoon over 'tongzoenen' hebben XDDexter schreef:@Ardan: Nou inderdaad zeg, eerst maak je er een romantisch verhaal van, compleet met een überromantisch verkeringsaanzoek (waar je hier op het forum nog een hele discussie mee heb losgemaakt) en dan kom je met zo'n holbewoners-term op de proppen...ziggy schreef:Kopkluiven? Of is dat iets waarvan ik het bestaan liever niet wil weten? ;)
Ben trouwens benieuwd hoe de Haunted Houses waren in Walibi, ik zou ook met een groepje vrienden gaan, maar NS gooide helaas weer eens roet in het eten.Het zal trouwens wel erg romantisch zijn geweest daar tussen de zombies, geen wonder dat jullie het reuzenrad ingevlucht zijn.
Hallo voor mij graag 4 mek croguette, vier tsjiesburgeers, 3 heppiemiel waarvan de kleine graag met fristi, een grote ziesar salaate, 3 bik mek, 1 kwarter pounter, acht mek tsjikun en 11 milleksjeeks aardbei.Michael schreef:Ik mag vandaag een lekker kort dagje werken, namelijk van 14.00 tot 17.00 en het word mijn 2e dag dat ik training krijg
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], MCN-2021 en 5 gasten