(En over een aantal maanden de autodealers.)
Dus dat OV-bureau is weer een administratief bureautje ditmaal voor de inkomsten. Alsof er nog niet genoeg lagen in dat gehele OV-verdeelsysteem zit (misschien een leuk weetje: Postkantoren B.V. is het centrale middelpunt van de strippenkaartverdeling zeg maar). Maargoed, die inkomsten van de vervoerder worden dan ook verdeeld naar andere bedrijven die uitbetaald worden door dat bureau?JeePee schreef:Zit daar idd anders in elkaar. OV-bureau Groningen Drenthe is opbrengstverantwoordelijk. Dat houdt in dat de vervoerder ruim 70 miljoen euro per jaar ontvangt van het OV-bureau. Echter krijgen zij geen andere inkomsten. De verkopen van kaartjes op de bus en de WROOV inkomsten zijn voor het OV-bureau. Arriva moet dus de inkomsten van de busverkoop afdragen. Die loopt het OV-bureau nu dus mis. In principe voelt de vervoerder daar dus hetzelfde als in de andere regio's.
Ik hoop het :).STF schreef:Zouden de rijscholen het erg druk hebben sinds kort?
Het is niet helemaal een administratief bureautje. Ze zijn de concessieverlener. Het bestaat uit mensen van de provincie Groningen, provincie Drenthe en de gemeente Groningen. De provincies zelf hebben er dus niets meer mee te maken. De vervoerder krijgt daar dus gewoon hun geld. Winst of verlies is voor het OV-bureau. Brabant werkt op dezelfde manier overigens, maar dan rechtstreeks uit de provincie.Chauf21 schreef:Dus dat OV-bureau is weer een administratief bureautje ditmaal voor de inkomsten. Alsof er nog niet genoeg lagen in dat gehele OV-verdeelsysteem zit (misschien een leuk weetje: Postkantoren B.V. is het centrale middelpunt van de strippenkaartverdeling zeg maar). Maargoed, die inkomsten van de vervoerder worden dan ook verdeeld naar andere bedrijven die uitbetaald worden door dat bureau?
Scholieren hebben niet de keuze om te gaan autorijden. Ze zijn nog geen 18. Dat zal dus wel loslopenWSM schreef:Ik hoop het :).STF schreef:Zouden de rijscholen het erg druk hebben sinds kort?
Wat ben ik dan wel?waldo79 schreef:Scholieren hebben niet de keuze om te gaan autorijden. Ze zijn nog geen 18.
Nu pas? Dat heb ik al meer dan tien jaar!meltrain schreef:Grr, ik krijg nu zo'n hekel aan de chauffeurs van Veolia in West- en Midden-Brabant.
Stakers zijn stakkers ja.Mark schreef:Echt, prima dat men eist voor een beter loon, maar ga je klanten er niet mee lastig vallen. Stakkers. :neg:
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] en 8 gasten