Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
deadlock schreef:Rest van de week geen treinen meer?
DEZE week niet meer lijkt me :N We zullen het maandag wel zien hoever ze zijn :)
Op tweakers werd er op het forum gezegd dat het zou kunnen zijn dat er vanochtend om 9:00 weer een trein zou kunnen rijden maar volgens mij is dat in verband met het technisch onderzoek wat gedaan moet worden al schier onmogelijk en ik denk dat ze morgen nog niet de boel in de verf hebben en de computers vervangen hebben.
Ik moet dinsdag naar het Spoorwegmuseum :(
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock schreef:Op tweakers werd er op het forum gezegd dat het zou kunnen zijn dat er vanochtend om 9:00 weer een trein zou kunnen rijden maar volgens mij is dat in verband met het technisch onderzoek wat gedaan moet worden al schier onmogelijk en ik denk dat ze morgen nog niet de boel in de verf hebben en de computers vervangen hebben.
Ik moet dinsdag naar het Spoorwegmuseum :(
Nou het ziet er naar uit dat er morgen weer normaal geredenkan worden, dus dinsdag moet wel lukken lijkt me :)
Die stoptrein van 15.08 uur heeft inderdaad gereden, al had hij wel +10 bij vertrek uit Utrecht (volgens de AV). Ik vond het al opvallend toen ik na een kort bezoekje aan mijn werk (railcatering Utrecht) ineens zag dat het grote blauwe bord met vertrektijden werd aangestuurd. Alleen jammer dat de treinen die daarop stonden al een aantal uren eerder hadden horen te vertrekken -o-
Deze week begonnen met een nieuwe baan in de buurt van Leiden, nu ècht woonruimte in Leiden nodig. Mocht je nog wat weten, dan houd ik mij aanbevolen....
Ik was vandaag even in het tuincentrum modelbaanwinkel. In totaal stonden er vijf modelbanen opgesteld in winterstijl. Hier reed Mat '54 weer rond:
40 minuten bezig geweest om mij door alle kerstafdelingen te worstelen voordat ik eindelijk bij de ongedierteafdeling kwam :X En ja, er zijn mensen die nu al kerstbomen kopen
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Hmm, ook de C'est du Pain op Amsterdam Amstel is nu definitief dicht (al een of twee weken trouwens). Op de plek van de vroegere Swirl en New York Pizza komt nu een Brooodzaak. Tijdens het knutselen hebben ze ook maar even de Smullers meegenomen.
Ben benieuwd wat er op de plek van de oude C'est du Pain komt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.