Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Bee schreef:Ja, kom op zeg, straks wordt de Ziggyexpresse nog door Ziggy himself gereden, dan is het toch niet leuk meer om bij de conducteur in te stappen? Kan je net zo goed bij iedere andere willekeurige conducteur instappen om typisch Amsterdamse antwoorden te krijgen :(
Hihi, tegen die tijd altijd bij de bestuurder instappen dan maar
Volgens mij worden die stickers er door de fabrikant ingeplakt aangezien alle Luxemburgse Mercedes bussen die sticker niet hebben terwijl alle Setra's het juist wel hebben. Tja tenzij het besturen van een Setra veel meer aandacht vergt van de chauffeur zodat hij er niet ook nog eens bij kan praten tijden het rijden. :Y
Welkom Bjorn. *O* Volgens mij ken ik jou ook al van het Busfreaks-forum (daar ben ik wel onder een andere naam bekend.) Mag de Volvo 8700 niet stiekem ook in je lijstje met favo-materieel?
Klaasje schreef:Welkom Bjorn. *O* Volgens mij ken ik jou ook al van het Busfreaks-forum (daar ben ik wel onder een andere naam bekend.) Mag de Volvo 8700 niet stiekem ook in je lijstje met favo-materieel?
Dankjewel Klaasje, Klopt ik ben ook zeer actief op Busfreaks.nl ;) En de Volvo 8700 zet ik er ff bij (Zat effe te denken aan de Den Oudsten Bussen )
meltrain schreef:Hallo Bjorn. *bus*
Mag de Mercedes-Benz O408 toevallig ook niet in je lijstje?
Nou dat heb ik me wel overwogen, zijn toffe wagens maar ik heb het niet zo heel erg op Merdeces.
Het heeft niet de emotie in de motor die een DAF / IVECO / VOLVO heeft.
Hoi ik ben Sem, ik ben 26 jaar, ik ben specifiek geïnteresseerd in het openbaar vervoer van Amsterdam... Ik doe aan zaalvoetbal, heb een druk leven door m'n baan en ik drink graag wat met vrienden. Wat willen mensen verder nog van me weten?
Sem1984 schreef:Hoi ik ben Sem, ik ben 26 jaar, ik ben specifiek geïnteresseerd in het openbaar vervoer van Amsterdam... Ik doe aan zaalvoetbal, heb een druk leven door m'n baan en ik drink graag wat met vrienden. Wat willen mensen verder nog van me weten?
Welkom!
Hoe bedoel je dat specifiek geïntresseeerd eigenlijk? Alles soorten vervoer van alle vervoersbedrijven binnen Amsterdam of alleen de stadsvervoerder GVB?