Waarom moet ik nu ineens aan Nespresso denken?hauptbahnhof schreef:een laagje zeik in een cupje

Waarom moet ik nu ineens aan Nespresso denken?hauptbahnhof schreef:een laagje zeik in een cupje
Als je bij de apotheek even een medicijnpaspoort haalt (gewoon een printje met daarop alle medicijnen die je gebruikt) en het in de doosjes meeneemt moet het geen probleem opleveren. Zo doe ik het altijd en dat is altijd goed gegaan (trein/auto/vliegtuig).Caspar schreef:Ik heb een vraagje. Als ik een dagje naar Duitsland, België etc ga, kan ik dan zomaar mijn medicatie (pillen) meenemen?
Of kan dat tot vervelende situaties leiden bij een eventuele controle in de trein.
Ik heb geen relatie, ben niet verliefd, ben geen familie (whut? :D ) en ik ben zeker niet trouwBee schreef:Ik ontving een schitterend briefje in de brievenbus, en ik wilde het jullie niet onthouden:
De beste en meest bekende medium en helderziende
Mr. GUIRASSY
Zeer bekend om zijn uitstekende werk. Heeft spirituele krachte.
Hij zal u helpen om uw moeilijke problemen op te lossen. Zoals relatie,
liefde, familie, trouw en terugkeer van uw geliefde die u verlaten heeft.
Heeft u maatschappelijke of sociale problemen. Bent u ontevreden over
uw baan of uw bedrijf dat draait met negatief resultaat.
Al uw emotionele problemen enz. enz. Door middel van 1e consult
vertelt hij u eerlijk en serieus, wat voor mogelijkheden er voor u zijn.
Bel snel voor een afspraak.
Dus, heb je een relatie, ben je verliefd, een familie of ben je trouw, bel dan vooral om je hier vanaf te laten helpen!
Die zag ik net ook. Fucking ziek gewoon -o-Caspar schreef:Ik zie nu een reclame langskomen van de NS en Prorail waar een HC aan een kindje uitlegt aan de hand van een konijntje dat we klaar zijn voor de winter.
Ik heb wel een tijdje een Astro tv gevoel gehad. Als ik dan op het station stond, dan keek ik naar de klok, en dacht ik van ojee over 2 minuten en 30 seconden ga ik mezelf horen omroepen. En dan gebeurde het ook nog op de seconde af*Priiii priiiii* "Oh Bert, volgens mij hebben we een beller!" Met AstroSpoorTV, zegt u het maar?" (En een scheldkanonade van woedende forenzen volgt)
Dat mist helemaal elke realiteitszin -o-MdJ schreef:Die andere vond ik beter eik.
*bij iemand die zijn vriendin/zijn vriend uitzwaait; CTA op "Schiphol"*
" Ja, ik heb d'r ook moeten missen. Maar ze is goed getest"
"... samen met heel veel andere treinen"
LOLZ.
Sinds wanneer hebben we weer grenscontrole met de auto dan?Daantje schreef:Als je bij de apotheek even een medicijnpaspoort haalt en het in de doosjes meeneemt moet het geen probleem opleveren. Zo doe ik het altijd en dat is altijd goed gegaan (trein/auto/vliegtuig).
Als je naar buiten de EU reist kan dat voorkomenSTF schreef:Sinds wanneer hebben we weer grenscontrole met de auto dan?![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten