Ik was weer eens iets te simpel aan het denken, en dacht met een knop wel even mijn hele muziekcollectie van Windows Media Player naar iTunes te kunnen verhuizen. Helaas, te simpel gedacht. :')
iTunes vond het nodig de vele gigabytes aan muziek maar eventjes te kopiëren naar zijn eigen map, maar helaas, daar was dus geen schijfruimte meer voor, dus de boel liep halverwege genadeloos vast en van de bestanden die wel gekopieerd waren lukte het niet om de albumcovers te downloaden. Nu iTunes maar gereset en map voor map laten uitlezen zonder bestanden te kopiëren, en dan lukt het opeens wel. Nu heeft iTunes echter maar besloten de hele boel even door Genius te halen. Ik houd mijn hart alweer vast. Ik moet echt afleren om op knopjes te drukken
Ik had het niet gedaan als ik niet gewoon de mediabibliotheek van WMP had kunnen openen in iTunes op mijn Mac, maar helaas, dan maar andersom. Heeft toch wat nadelen, overstappen naar een Mac...
Oja, dat heb ik dus ook de hele tijd als ik op het touchpad van mijn oude laptop probeer te scrollen, lukt het niet _O- Moet je natuurlijk ook met een vinger in de rand doen, en niet met twee waar je maar wil. Rechtermuisknop hetzelfde verhaal, dat lukt niet met twee vingers klikken natuurlijk