Hè, was al mentaal voorbereid op een kerstboom in de kofferbakBee schreef:Na overleg met de buren hebben we besloten dat er geen boom komt. Er komt wel een kerststukje

Hè, was al mentaal voorbereid op een kerstboom in de kofferbakBee schreef:Na overleg met de buren hebben we besloten dat er geen boom komt. Er komt wel een kerststukje
Wist niet dat metro Amsterdam ook daar stations heeft.Fles schreef:Vier Tausend Sieben Hundert und Ein und Sechzig![]()
Ik zie troep, vervallenheid, een hoop beton, wat roestvrijstaal en een informatiekubus bovenop een 90-gradenstang. Als ik mijn lenzen niet indoe, is het er 1.Fles schreef::) Wat bedoel je?
Je bedoelt de bomen langs de Weespertrekvaart? Je weet dat het bijna winter is en bomen dan niet geen blaadjes hebben?ziggy schreef:Een vraag aan de locals: klopt het nou dat die bomen in diemen naast dat water gekortwiekt zijn? De vorige keer dat ik er was, was het een stuk groener.
Niet overdrijven. De Amsterdamse metro is heel erg opgefleurd sinds ze die perrons hebben aangepakt. Ben alleen benieuwd wanneer de stationhallen en tussenverdiepingen worden aangepakt. Vooral Weesperplein die geen enkele verwijzingsbord naar de goeie trams heeft mag wel...NS-Reiziger schreef:Ik zie troep, vervallenheid, een hoop beton, wat roestvrijstaal en een informatiekubus bovenop een 90-gradenstang. Als ik mijn lenzen niet indoe, is het er 1.Fles schreef::) Wat bedoel je?
Je weet dat dit meer betekenissen heefthauptbahnhof schreef: (ook al ben ik een metromannetje)
Yep.Karl schreef:Deadlock, Locus?
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 5 gasten