Na afloop van de Serious Request-meeting nog met Bee en Meltrain een rondje door het Amsterdamse centrum gelopen. Om 21:10 nam ik afscheid, om per metro naar Dvd te gaan, vandaar nam ik de t779 naar Amersfoort. Deze had echter 13 minuten vertraging. Het infoscherm in de trein dacht echter dat we de t1779 waren, dat is juist de aansluitende trein in Amf! Om de Amersfoortse verwarring nog groter te maken stond daar op de CTA écht de t1779 aaangekondigd met +5. De wachtende passagiers kwamen er na wat gevraag al snel achter dat de trein toch echt naar Gn en Lw ging. Helaas had ik de aansluiting op de t1779 wel gemist. Even wachten in de warme wachtruimte.
In Deventer aangekomen had ik geen aansluiting meer op mijn lijn 3. Wél op lijn 2, die na een rondje via Borgele weer als lijn 3 naar mijn wijk ging. Alleen stonden de lijnen 1 en 2 op het station andersom. Lijn 1 naar de Vijfhoek stond met de neus naar Platvoet, en lijn 2 naar Platvoet stond met de neus naar de Vijfhoek

Verwarring alom, omdat ze normaal andersom aan het eilandperron staan XD Mijn chauffeur grapte tegen de andere chauffeur 'Da's een nieuwe opdracht van Syntus, ze willen dat we de rit achteruit gaan rijden!', waarna hij de deur sloot en ook écht achteruit ging rijden

Dit was echter alleen maar om even een stukje om te steken om wat ruimer te kunnen keren ;)