HahaCaspar schreef:Lijkt me verstandig als de defibrilators al bedrijfsgereed staan in die studio dan.
Het feit dat je ingeklemd zit tussen andere appartementen kan inderdaad best schelen. Ik woon zelf op een hoek van de flat (niemand boven me, naast we woont nog 1 persoon maar die is niet vaak thuis) en mijn kamer wordt dan best wel snel koud, terwijl een paar kamers verderop (die aan alle kanten ingeklemd zijn door andere kamers) de temperatuur wel behaaglijk is. Dat kan best wel een verschil maken tussen wel of niet de kachel aanzetten.Caspar schreef:Mijn gasverbruik is inderdaad niet hoog, maar dat heeft een paar redenen: ik heb afgelopen paar jaar veel avonddiensten gewerkt, waarbij dus de verwarming niet aan heeft gestaan thuis. Verder heb ik het niet snel koud en tot slot zit ik helemaal ingeklemd tussen andere appartementen, en in de luwte van de wind, waardoor het nu in huis 18,4 graad is terwijl vandaag de kachel nog niet heeft aangestaan.
Ik heb afgelopen jaar ongeveer 980 m3 gas verbruikt en ongeveer 1250 kWh elektriciteit. Woon hier gemiddeld ongeveer met 1,5 persoon. Benedenwoning met boven en aan weerszijden buren, dubbelglas, oude cv-ketel, kook op gas en ben vrij weinig thuis.Caspar schreef:Ik heb toevallig vorige week ook de standen opgeschreven. 330m3 gas verbruikt het afgelopen jaar. Het jaar ervoor 300m3 dus dat zal wel meevallen met bijbetalen. Elektra ook zelfde als jaarervoor iets minder dan 1500kwh.
Hey Tim ga je daar geen vreselijke spijt van krijgen? Qua vaste lasten lach je iedereen al uit met die wagen.tsov schreef:Aan al het goede komt een einde, zo ook aan het kerstbomenvervoermiddel van Bee. Of althans aan mijn eigendom daarvan.
Ik woon straks dichter bij een bushalte dan nuSTF schreef:Wat komt er nu voor auto tsov? Zeker zoiets als een Nissan Navara zodat de kerstbomen van Bee er iets makkelijker inkunnen nu hij zo afgelegen gaat wonen.![]()
Nee het publiek wist van niets dus ze gingen volledig door het lint en er stonden inderdaad ambulancebroeders paraat, die zag je ook in beeld.Caspar schreef:Publiek natuurlijk helemaal hysterisch? Weten die gasten dat van te voren dat het een speciale show wordt, of is dat een verrassing? Lijkt me verstandig als de defibrilators al bedrijfsgereed staan in die studio dan.
Daniel schreef:Elektra zit ik daarentegen weer slechts mee op 1274 kWh voor dezelfde periode van 8,5 maanden.
Caspar schreef:Elektra ook zelfde als jaarervoor iets minder dan 1500kwh.
Ongeloofelijk wat verbruiken jullie weinig elektriciteit, dat is maar 4 tot 5 kWh per dag... Kom ik aan met me 25 kWh per dag als m'n ouders op vakantie zijn.Daantje schreef:ongeveer 1250 kWh elektriciteit.
:pos: Goed verhaal ook trouwens.Dexter schreef:Nee het publiek wist van niets dus ze gingen volledig door het lint en er stonden inderdaad ambulancebroeders paraat, die zag je ook in beeld.Caspar schreef:Publiek natuurlijk helemaal hysterisch? Weten die gasten dat van te voren dat het een speciale show wordt, of is dat een verrassing? Lijkt me verstandig als de defibrilators al bedrijfsgereed staan in die studio dan.
SLT maakt toch soms nog wel wat rare bokkensprongen: Mijn collega bracht vanmiddag de m2610 mee uit Rtd en zette die in de sluimerstand, zoals gebruikelijk. Aan het einde van de avond liep ik er langs en dacht: "Goh, wat is ie verdacht stil!" Toen zag ik dat de stroomafnemer was gezakt en het stel spanningsloos en bijna zonder hoofdreservoirdruk stond.
Dus ik probeerde nog snel om het stel te reanimeren, de ATB startte wel op maar het diagnosescherm niet en dan begin je dus niks omdat je dan niets kan aansturen. LBM gebeld en die kwamen met hetzelfde riedeltje als ik al had uitgeprobeerd. Na 2 pogingen in beide cabines lukte het niet om de stroomafnemer tegen de draad te krijgen, dus gaven we het op. LBM regelde dat er vannacht een storingsmonteur met een andere SLT zou komen om daarmee het stel te reanimeren.
Eigenwijs als ik was probeerde ik het in de andere cabine nog maar een keer, weer zonder resultaat. Maar toen ik me omdraaide, zag ik dat de stroomafnemer nu ineens wel omhoog stond. Dus ik snel het stel gereedgemaakt en voor de zekerheid een proefritje aangevraagd. Het stel deed het weer picobello en was weer gereed voor morgen.
Tja, ik heb alleen maar spaarlampen... scheelt aardig.STF schreef:Ongeloofelijk wat verbruiken jullie weinig elektriciteit, dat is maar 4 tot 5 kWh per dag... Kom ik aan met me 25 kWh per dag als m'n ouders op vakantie zijn.
Kijk de waarheid maar:Bee schreef: Ik heb ook nog een LED-lamp liggen van de Postcodeloterij, volgens mij geeft die best prettig licht, alleen is die lamp echt enorm fel, alsof je een 100-watts gloeilamp hebt ingedraaid![]()
Ik zie maar 1 conclusie: Je hebt niet alle verbruikers weten te determineren.STF schreef:Oftewel; het verschil tussen de optelsom van alle verbruikers bij elkaar en het verbuik op de hoofd-meter wordt alleen maar steeds groter
Novell-problemen? Bestaat niet.Bee schreef:Ik zit nu op deze werkplek direct naast de ICT-balie, maar man man man, wat hebben die een ruzie met Novell _O-
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 10 gasten