Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Zo we zijn maarliefst 4,5 uur verder na het omwisselen van een paar draadjes achter het plafond van het café wat de vorige eigenaar weer eens compleet verkeerd had aangesloten; plafond had ik er met een halfuur uit en die draadjes binnen een paar tellen omgewisseld maar het terugplaatsen van het plafond heeft me uren gekost.
Bij echt elk elektra knutselwerkje wat ik tegenkom ontgaat de logica me totaal, daarnet een constructie met een 4 aderige kabel waarbij bruin, zwart en blauw alledrie spanningsvoerend waren en geel/groen de functie van zowel de nul als aarde waar moest nemen.
Ik denk dat ik nog twee jaar nodig heb om de elektriciteit volledig normaal te krijgen, ben nu dus al zes jaar bezig...
Heb ik weer he :') De vriend die morgen kwam helpen laminaat te leggen heeft net een enkelband gescheurd :(
Dus: Ben jij een held met kliklaminaat, heb je morgen tijd en wil je een forumgenoot uit de brand helpen (met reiskostenvergoeding en gratis eten) reageer dan nu en wie weet leg jij morgen samen met mij een mooi kliklaminaatje aan!
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Bee schreef:Heb ik weer he :') De vriend die morgen kwam helpen laminaat te leggen heeft net een enkelband gescheurd :(
Dus: Ben jij een held met kliklaminaat, heb je morgen tijd en wil je een forumgenoot uit de brand helpen (met reiskostenvergoeding en gratis eten) reageer dan nu en wie weet leg jij morgen samen met mij een mooi kliklaminaatje aan!
Heb je het nou al geprobeerd of je het zelf misschien kan?
Caspar schreef:Het is zonde als het verkeerd gaat toch?
Wat moet daaraan verkeerd gaan? En anders oefen je toch eerst even? Ik heb het ook nog nooit gedaan hoor. Maar het lijkt me zomaar dat "laminaat" ooit geëvolueerd is tot "kliklaminaat" zodat iedere pannenkoek dat zelf kan leggen *O*
Plus zulke dingen zijn ook veel gezelliger om samen te doen.
Een paar maanden geleden had hij een paar pakken TUNDRA, een FIXA-legset en een rol NIVÅ bij de IKEA gekocht voor een computerkamer. Eerst had hij netjes de oude vloer eruit gehaald, de NIVÅ volgens de instructies uitgerold over de vloer en vervolgens begon hij met leggen. Toen hij de derde rij wilde leggen, schoot de eerste rij los. Hij is toen overnieuw begonnen, maar elke keer als hij bij de derde rij kwam, schoot de eerste rij los. Vervolgens heeft hij uit frustratie alles uit het raam geknikkerd, de ongeopende dozen weer bij de IKEA gedumpt en bij de Carpetright een laagpollige vloerbedekking gekocht en dat in de kamer gelegd :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.