Nu nog eens uitvinden waar de fout zat, want om de blunder compleet te maken klopte de naam van het product ook niet met het batchnummer en vormen beide een onmogelijke combinatie met de datum die erop staat

Het klikte dus duidelijk niet...Bee schreef:Hoe mijn vader en ik laminaat gingen leggen...
Wees blij dat het geen levende vissekoppen waren, dat is helemaal zo'n raar gezicht van die guppende koppen, als de rest van de vis er dan aan zou zitten okay, maar alleen levende koppenMeltrain schreef:Om het echt een blunder te noemen is overdreven, maar het was wel opvallend.
Toen ik net met mijn moeder en zusje naar Wie is de Mol? zat te kijken (via digitale tv), moest ik de aflevering even pauzeren om thee in te schenken. En waar zet ik de tv stil? Juist ja, precies op het moment dat er dode vissenkoppen in beeld zijn.![]()
Was mijn zusje erg blij mee.
Vanochtend vroeg: hmm laat ik dat testertje eens proberen wat nu al een paar maanden op mijn kasje staat... Spray hier Spray daar... Verdorie, dat moet wel een vrouwenluchtje zijn. Oja dat zat natuurlijk bij dat gekochte flesje in december.Caspar op wo 08 dec 2010, 17:00
Ik heb een vrouwenluchtje gekocht. In de winkel bij de Douglas nog geroken enzo aan zo'n papiertje, en dacht ruikt wel lekker fris. Kom ik thuis en spray ik het op mezelf, denk ik, oei dit is geen mannenluchtje. En toen ik even beter keek, bleek dat inderdaad ook zo te zijn. Ik had het flesje gekocht met een cadeaubon. Die vrouw van de winkel zal wel gedacht hebben: wat is die Caspar een zuinig type, koopt ie een cadeau voor zijn vriendin van een bon die hij zelf heeft gekregen van Sinterklaas. Nouja, eens kijken of ik een meid weet die ik er mee blij kan maken. Kostte ook 43€
Heeft Caspar ineens hordes mannen achter zich aan, zal ie wel weer het verkeerde luchtje hebben opgespoten...Caspar schreef:Vanochtend vroeg: hmm laat ik dat testertje eens proberen wat nu al een paar maanden op mijn kasje staat... Spray hier Spray daar... Verdorie, dat moet wel een vrouwenluchtje zijn. Oja dat zat natuurlijk bij dat gekochte flesje in december.
Maar het klinkt gewoon leuk dooie vissenkoppenMeltrain schreef:De rest van de vis zat er nog wel aan (het was op een markt o.i.d.), maar de koppen werden getoond. Dan kijken ze je zo aan met die doffe ogen.
In dit filmpje is op tijdstip 26:00 te zien wat ik bedoel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten