Op het schermpje van de Albatros werd dat een beetje cryptisch aan de buschauffeurs doorgegeven: "Dordrecht: vanwege problemen op het spoor kunt u tussen 16.00 en 19.00 pass van de trein in de bus krijgen"
Uiteindelijk had die trein (v. 22.44 Nijmegen) een vertraging van 20 minuten, zo werd omgeroepen. Met de trein van 22.47 van Nijmegen naar Etten-Leur heb ik geen problemen ondervonden.Frank schreef:Ach, even daarvoor zag ik op de mobiele site van NS nog een 3600 met +25 bij Nijmegen aangekondigd. Zal wel weer eens iets aan de hand geweest zijn in Brabant.
Aha dan zat je toch achter mij woensdagJurjen schreef:Door de omleiding via Haarlem op de terugweg was de trein maar een minuut of 8 later in Alkmaar, ondanks de extra stop te Heiloo. Klasse, want ik zou om :48 aankomen, moest om :00 werken en vreesde al dat ik te laat zou zijn. Maar, ik kwam om 4 voor heel binnen lopen op m'n werk. ;-)
Ik vond het al vreemd, want op Somda stond dat er die dag conditieritten met de DH-tjes was die o.a. via Asd gingen.Daan schreef:De DH's die in Zl stonden (3222, 3226 en nog twee stellen DH-I) zijn naar de Whz gesleept door een 6400.
Klopt, en die is er óók geweest, dat was met de DH's die op de Dgr staan ;) De Wadlopers die naar de Whz zijn gegaan zijn daar in een schip geladen en gaan naar Polen. Foto's te vinden via www.rolandrail.net > Cargonieuws, en dan bij Vrijdag 13/6/08.meltrain schreef:Ik vond het al vreemd, want op Somda stond dat er die dag conditieritten met de DH-tjes was die o.a. via Asd gingen.Daan schreef:De DH's die in Zl stonden (3222, 3226 en nog twee stellen DH-I) zijn naar de Whz gesleept door een 6400.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten