Nee nog niet helaas, anders was ik er tenminste weer voor een jaar vanafDexter schreef:@Ennes: Haha jij hebt zo te horen ook al de jaarlijkse landelijke instructie gehad.

Nee nog niet helaas, anders was ik er tenminste weer voor een jaar vanafDexter schreef:@Ennes: Haha jij hebt zo te horen ook al de jaarlijkse landelijke instructie gehad.
Ach Dexter, Hdr of Vs, wat maakt het uit... het is alle 2 tot aan het jukDexter schreef:.....
Verder had ik er een beetje de balen van, want ik had oorspronkelijk een slag Hdr gehad en dat ging niet door. In plaats daarvan belandde ik in Vs, maar ik mocht die slag wel met een los (én opgevoerd) Plan Vtje rijden
_O- _O- _O- het zou me nog niets verbazen ook!Dexter schreef:Ja en ze hebben allebei 3 perronsporen en liggen bij het water, dat is waar. Misschien dat ze bij de bijsturing de spoorkaart van Nederland op z'n kop hebben gehouden...
En op Amf hoorde ik laatst het oude internationale deuntje ipv de dingdongdingStefan schreef:Kwam net tot de conclusie dat Arriva in HWGO de Windows pingetjes voor de omroepen hebben vervangen voor de 'dingdong' uit de trein. Zat even raar te kijken.
Ik doelde dus op het dingdongetje uit de Arriva treinen. Althans, bij 'ons' is dat het geluidje nu.Daniel schreef:@Stefan: in DAV ook, zo merkte ik vanmiddag op 'n ritje met lijn 81 in Utrecht. Hoewel, een dingdong niet echt maar wel duidelijk een ander geluid als die windows-pling.
Gokje, meer kerende treinen op Dordrecht en dus geen ruimte? (s5100, s2100, s1900, s2200)Meltrain schreef:Vanmorgen was er een seinstoring tussen Ddr en Zlw, dus werd de s5000 opgeheven (in elk geval tussen Rtd en Ddr). :? Is dat weer logica die wij als Gewone Stervelingen niet kunnen begrijpen?![]()
Tja, ik hoor de hele dag zoveel dingdongetjes dat ze me vaak niet eens meer opvallen, toevallig viel het me dus laatst wel op. maar ik kom ook niet zo heel vaak op Amf.Daniel schreef:
@Ennes: da's al tijden zo... normale dingdong voor de Sprinters en de oude internationale voor de IC's
Normaal rijdt een trein dus echt niet door na een aanrijding, waarschijnlijk zal het een dier zijn geweest.|Pim| schreef:Ik heb vandaag voor het eerst een aanrijding meegemaakt, verschrikkelijk is dat als je voorin en onder zit in een virm, je hoorde het kraken en bonken, maar het rare is, de mcn reed gewoon door tot Arnhem (gebeurde in wolfheze). In arnhem werd ie weggerangeerd en je zag allemaal bloed voorop, maar waarom mocht de trein gewoon doorrijden, overigens de machinist was heel koel, heeft denk ik vaker meegemaakt, want ik zei sterkte en hij zij dat het wel ging.
Onterechte spoorbezetting op de Moerdijkbrug als gevolg van een defecte kabel zou het zijn geweest.Wubbo schreef:@seinstoring: weet iemand al waar die storing precies was?
Maar dan vind ik het wel raar dat het personeel het buiten om een mens hadden.Ennes schreef:Normaal rijdt een trein dus echt niet door na een aanrijding, waarschijnlijk zal het een dier zijn geweest.|Pim| schreef:Ik heb vandaag voor het eerst een aanrijding meegemaakt, verschrikkelijk is dat als je voorin en onder zit in een virm, je hoorde het kraken en bonken, maar het rare is, de mcn reed gewoon door tot Arnhem (gebeurde in wolfheze). In arnhem werd ie weggerangeerd en je zag allemaal bloed voorop, maar waarom mocht de trein gewoon doorrijden, overigens de machinist was heel koel, heeft denk ik vaker meegemaakt, want ik zei sterkte en hij zij dat het wel ging.
En de houding van het personeel zegt totaal niets over het aantal aanrijdingen die iemand heeft gehad!
Kan je nagaan hoe het is als je zo'n persoon op je af ziet komen, de klap ziet en hoort én dan ook nog eens die bijgeluiden onder je door horen gaan...|Pim| schreef:Ik heb vandaag voor het eerst een aanrijding meegemaakt, verschrikkelijk is dat als je voorin en onder zit in een virm, je hoorde het kraken en bonken, maar het rare is, de mcn reed gewoon door tot Arnhem (gebeurde in wolfheze). In arnhem werd ie weggerangeerd en je zag allemaal bloed voorop, maar waarom mocht de trein gewoon doorrijden, overigens de machinist was heel koel, heeft denk ik vaker meegemaakt, want ik zei sterkte en hij zij dat het wel ging.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten