Wat vinden jullie van de foto?
Waar is deze foto genomen en op welke halte?
Ik hou niet zo van (mannen) vingers zo prominent in beeld.Wat vinden jullie van de foto?
Ik ken alleen geen haltes in Amsterdam waar zoveel rood op een haltebord is geplakt. Ook omdat in Amsterdam het toepassen van een haltebord een zeldzaamheid is.Meltrain schreef:Heb je die Buzzer al voor 1 januari gekocht bij een Connexxion verkooppunt?
En ik kan niet lezen welke halte het is, maar ik gok dat het een halte van lijn 152 en/of 157 in Amsterdam is, aangezien je in die lijnen gespot bent en er nog geen stempel op de Buzzer staat (waardoor ik ervanuit ga dat het je eerste (Connexxion-)bus van de dag is).
ik heb idd een paar minuten de tijd gehad voor foto's. We hadden het erg druk met plukken. Ramen, ramen uit de zwenk zwaai deuren, cabine ruiten en andere belangrijke benodigdheden om de 115 verder op te knappen ja. En natuurlijk een klein souvenirtje voor mezelf.MdJ schreef:Hij moet zelf ook foto's hebben natuurlijk... En dat kan alleen als je over Zwolle Rangeer gaat bajeren.
Dat is best OKE! In de Railjet tussen Budapest en Wenen ging het niet harder dan 157km/u. En tussen St Polten en Linz 203km/u. Gelukkig deed de ICE het tussen Gottingen en Hannover Hbf het beter met 278km/u :)Fles schreef:Bwooh wat wordt er toch onsmakelijk hard gereden met die Thalys zeg. Ik kwam uit op een topsnelheid van 307,81 km/h
Het is een Zuidtangenthalte richting Amsterdam, waar ook andere lijnen stoppen. En vermoedelijk niet langs het vrije baan-traject, want daar niet zulke haltepalen...find_your_spot schreef:Waar is deze foto genomen en op welke halte?
Caspar schreef:Dat is best OKE! In de Railjet tussen Budapest en Wenen ging het niet harder dan 157km/u. En tussen St Polten en Linz 203km/u. Gelukkig deed de ICE het tussen Gottingen en Hannover Hbf het beter met 278km/u :)Fles schreef:Bwooh wat wordt er toch onsmakelijk hard gereden met die Thalys zeg. Ik kwam uit op een topsnelheid van 307,81 km/h
Maarja de Fransen weten een stuk beter door te rijden op een constante snelheid. De ICE remt telkens af en trekt steeds op. De snelheid schommelt steeds tussen de 180 en 278km/u op een en het zelfde traject.
Amstelveen Langerhuizefind_your_spot schreef:Waar is deze foto genomen en op welke halte?
STF schreef:Amstelveen Langerhuizefind_your_spot schreef:Waar is deze foto genomen en op welke halte?
Die buzzers kon je in november gratis bestellen op de Connexxion site ter compensatie van de A6-A1 ellende.Meltrain schreef:Heb je die Buzzer al voor 1 januari gekocht bij een Connexxion verkooppunt?![]()
Sorry, zal ze de volgende keer weer rood lakken. Volgens mij had Dexter ook die wens liever.Caspar schreef: Ik hou niet zo van (mannen) vingers zo prominent in beeld.
Je zat heel warm, maar blijkbaar ken je de nieuwe route toch niet goed genoeg. ;-)tsov schreef:Het is een Zuidtangenthalte richting Amsterdam, waar ook andere lijnen stoppen. En vermoedelijk niet langs het vrije baan-traject, want daar niet zulke haltepalen...
Aan de achtergrond te zien is het niet Bijlmer, Ouderkerk of Oranjebaan, dus ik vermoed een halte in Haarlem?
Bee schreef:Maar vergeet niet, de speed van de Thalys is niet beautifull heWel de seats, de wifi en de meals, maar niet de speed
En jij maar denken dat ik alleen GVB haltes ken! Heel soms doe ik aan concessie-overschrijdend OV-hobbyisme. :6find_your_spot schreef:Ik weet serieus niet hoe je dit kan weten, maar het antwoord is goed. Gefeliciteerd.STF schreef: Amstelveen Langerhuize
Volgens mij worden diea alleen op werkdagen in de 1e klas geserveerd?Fles schreef:Bee schreef:Maar vergeet niet, de speed van de Thalys is niet beautifull heWel de seats, de wifi en de meals, maar niet de speed
De seats wel, de wifi SUCKS AS HELL, enneh.. meals??? No meals :N
Ooooooooooh! Moderators, kunnen jullie hem een ban geven? Dit dient niet getolereerd te worden!STF schreef: En jij maar denken dat ik alleen GVB haltes ken! Heel soms doe ik aan concessie-overschrijdend OV-hobbyisme. :6
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 92 gasten