Vandaag 8 verschillende omroepstemmen gehoord op 2 stations
Bij de metro uitgang op Amsterdam Centraal ontstond een hele opstopping, met mensen die verkeerd hadden in of uitgecheckt. Ik hoorde een mw die zei: ik heb in Utrecht ingecheckt, en haal 'm hier nu langs het poortje bij de metro uitgang, wat hier eindigt mijn reis. Dat ging dus mis. Vervolgens iemand anders: Ik heb net boven ingecheckt bij NS in de stationshal, maar nu gaat hier het poortje niet open, ik heb 'm er nog maar een keer voogehouden hier. Ging dus ook niet goed... Zo ging dat volgens mij de hele middag door daar.
Verder zag ik dat de t5800 naar Amersfoort van 17.05 in de voorste 2 rijtuigen van de DDAR zelfs staanplaatsen had in de gangpaden, maar achterin waren er nog enkele zitplaatsen. Gebeurt niet zo vaak dat 'ie van spoor 7a vertrekt in Amsterdam. Maar wel erg drukke trein dus. In mijn IC naar Hoorn van 17.09 zat een vrouw die in Sloterdijk had moeten overstappen voor Alkmaar maar dat was vergeten. Vraagt ze: o maar dan kan ik wel in Zaandam nog overstappen? Mede reiziger zegt dat de trein in 1 keer doorgaat naar Hoorn. Mevrouw: ow wat raar, waarom stopt ie dan niet in Zaandam? Vervolgens, als ie niet in Zaandam stopt, dan zeker wel in Purmerend he? NEE MEVROUW HIJ STOPT NERGENS TOT HOORN. Komt een paar minuten later de HC, vraagt mevrouw of de trein in Zaandam stopt

Had bijna zin om te roepen van hou je mond eens domme doos