Dit tafereel is nu al een klein half uur waarneembaar. Waar zouden die eenden het allemaal over hebben...? Het weer, partnerruil, vakantieplannen, de bezuinigingen van mensen op het gooien met oud brood door de crisis...?

Jij spoort echt niet :D Dat is appelsap en uilenzeik.find_your_spot schreef: Voor Fles (omdat hij er gek op is) speciaal bier
Dat dacht ik eerlijk gezegd ook toen ik die bon zag :')Fles schreef:Dat is appelsap en uilenzeik.
Gelukkig zijn we in dat opzicht nogal conservatief, anders zou ik bang zijn dat er een dergelijke reclame van OB tampons op een bus verschijnt.Fles schreef:Welkom in de bus *O* _O-
Wat betaal je daar nou voor eigenlijk?Caspar schreef:Over klagen gesproken:
Ik kijk al ruim een half uur naar dit:
Servicedesk Digitenne van KPN.
Kosten: 0,45EUR per minuut...
Maakt jou wat uit, er zit toch alcohol in?Fles schreef: Jij spoort echt niet :D Dat is appelsap en uilenzeik.
Digitenne is geen HD, toch? Ik dacht dat het alleen digitaal was. Nu kan mijn TV'tje ook geen HD ontvangen, maar dat terzijde :')Fles schreef:8,50 in de maand? En dan krijg je? honderdtachtigduizendmiljoenmiljard zenders in HD?
Huh? De standaard kabelboer is UPC in Amsterdam. Dan krijg je een klein beetje meer zenders (en nog steeds geen service voor de klantendienst), maar het is wel minimaal twee keer zo duur :?Fles schreef:8,50 in de maand? En dan krijg je? honderdtachtigduizendmiljoenmiljard zenders in HD?
Dat is ook gewoon overal te vinden op Internet, gaat erom dat kids het niet per ongeluk aan kunnen klikken als ze naar fox kids willen zappen ;)Bee schreef:(wachtwoord-beveiligd maar elk stuk onbenul kan dat wachtwoord raden)
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 10 gasten