Dat dus 3 x in de stte coupe, gevraagd of de koffie slurf wat stiller kon zijn en anders maar naar haar vaste traject moest gaan.

Nee, Utrecht - Eindhoven/Zwolle ;-)Bee schreef:Eh, Den Haag - Utrecht is een van die vaste trajecten :') :')
Er was dus iemand die tomaten soep kocht, de rest van de coupe kon mee geniet want het rook erg...Fles schreef:Geen soepweer iig. En smorgens is ook geen soeptijd.
En als je nou toch een wedstrijd houdt wie het meest verkoopt, ga dan op zn minst met koude blikken lopen.
Klopt, dat zijn onze stamtrajecten. Maar zeer binnenkort gaan we (bij wijze van proef) beginnen met rondritten en zullen we af en toe ook te vinden zijn op Utrecht - Rotterdam (niet in de s2800), Rotterdam - Eindhoven (s1900), Den Bosch - Zwolle (s3600), Utrecht - Arnhem en Utrecht - Deventer (niet in de s2800)htm_tram schreef:Nee, Utrecht - Eindhoven/Zwolle ;-)Bee schreef:Eh, Den Haag - Utrecht is een van die vaste trajecten :') :')
Non-argumenten, maar goed. Laat ook maar.Bee schreef:Op veel plaatsen in de wereld is het eten van soep als ontbijt normaal. En 10 uur is voor mensen die zeer vroeg zijn opgestaan lunchtijd. Kortom, gezever in blik.
Je mag van BEE'tje niet mierenneuken over sTerfex en eten in de trein maar je mag wel weer miereneuken over spelfouten van kebab kraampjes... Best wel slecht BEE'tje :neg: :')Fles schreef:Non-argumenten, maar goed. Laat ook maar.Bee schreef:Op veel plaatsen in de wereld is het eten van soep als ontbijt normaal. En 10 uur is voor mensen die zeer vroeg zijn opgestaan lunchtijd. Kortom, gezever in blik.
Zoek maar een gewoon bijbaantje, de meeste koffie slurfen zijn zo slecht bezig... Onbeschoft, slecht omroepen... En dan heb ik het nog geen eens over de ranzige koffie... -o-Gekko123 schreef:Klopt, dat zijn onze stamtrajecten. Maar zeer binnenkort gaan we (bij wijze van proef) beginnen met rondritten en zullen we af en toe ook te vinden zijn op Utrecht - Rotterdam (niet in de s2800), Rotterdam - Eindhoven (s1900), Den Bosch - Zwolle (s3600), Utrecht - Arnhem en Utrecht - Deventer (niet in de s2800)htm_tram schreef:Nee, Utrecht - Eindhoven/Zwolle ;-)Bee schreef:Eh, Den Haag - Utrecht is een van die vaste trajecten :') :')
Ander topic, andere regelshtm_tram schreef:Je mag van BEE'tje niet mierenneuken over sTerfex en eten in de trein maar je mag wel weer miereneuken over spelfouten van kebab kraampjes... Best wel slecht BEE'tje :neg: :')Fles schreef:Non-argumenten, maar goed. Laat ook maar.Bee schreef:Op veel plaatsen in de wereld is het eten van soep als ontbijt normaal. En 10 uur is voor mensen die zeer vroeg zijn opgestaan lunchtijd. Kortom, gezever in blik.
Oh is dat het?htm_tram schreef:Je mag van BEE'tje niet mierenneuken over sTerfex en eten in de trein maar je mag wel weer miereneuken over spelfouten van kebab kraampjes... Best wel slecht BEE'tje :neg: :')
Moet ik me bed eerst aan de andere muur zetten want ik kan nou eenmaal maar aan 1 kant uit me bed stappen.Bee schreef:Andere kant uit bed stappen misschien een goed idee voor volgende week maandag
Het kaartje heb ik niet gezien, wel zag ik een verslaggever met enorme flats op de achtergrond die het had over een "shooting in a Amsterdam suburb" waardoor wij eerst dachten aan de Bijlmer, maar daarna had ie het over the "closely knit community of Aalfan an deen Rien".Bee schreef:Sky News had toch een kaartje waarbij Amsterdam op de plek van Den Helder lag, en Alphen op de plek van Alkmaar? Of was dat weer een andere zender :X
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 5 gasten