Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Gisterochtend moest ik wel weer wennen om na een weekje meivakantie weer naar school (ik zit op de middelbare) te mogen, zo bleek...
Ik loop de school in, en pak met m'n duffe kop mijn kluissleutel uit mijn tas.
Ik loop richting mijn kluisje en probeer 'm te openen. Maar dat ging niet...
Ik heb even staan klooien, wilde nog gaan vloeken. Toen kwam ik erachter dat ik bij kluisje 321 stond de kloten... Ik heb kluisje 323. Verkeerde kluisje dus!
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands
Website: http://ov-almere.weebly.com/ Updates: 02-07-2025NIEUW --> 25 foto's uit Zandvoort, Haarlem en IJmuiden! 22-06-2025 --> 116 foto's uit de provincies Noord-Brabant, Utrecht en Gelderland!
Het kan altijd erger:
Kom ik een zwembad in: "Nou dat is dan kleedkamer 9 voor u (mompel, half luisterend - en iets met links aanhouden)". Dus ik sla rechtsaf en hou links aan en ik vind kleedkamer 9. Ik probeer de deur te openen, maar nee hoor er gebeurt niets. Na vijf minuten geprobeerd te hebben loop ik maar weer terug naar de receptie. "Maar meneer, u was in de vrouwenafdeling, voortaan beter opletten hoor". Oeeeepss...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
htm_tram schreef:Heb je geluk dat er geen medewerkers langs de baan liepen die de hete thee op hun kregen. Anders had jij een probleem gehad. Je hebt dus geluk gehad... ;)
Je hebt gelijk, dan was ik mijn thee kwijt geraakt en had ik nieuwe moeten kopen. Dus ik heb zeker geluk gehad.
htm_tram schreef:Heb je geluk dat er geen medewerkers langs de baan liepen die de hete thee op hun kregen. Anders had jij een probleem gehad. Je hebt dus geluk gehad... ;)
Je hebt gelijk, dan was ik mijn thee kwijt geraakt en had ik nieuwe moeten kopen. Dus ik heb zeker geluk gehad.
Het is trouwens wel een idee, bij sommige kiosken is de koffie zo loei heet, voortaan ff een stationnetje op de treeplank zetten. ( of je doet het gewoon als ik, koffie halen, in Hc hok zetten, en dan besluiten te controleren, om achteraf tot de ontdekking te komen dat je koffie inmiddels koud in het hc hok staat)
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken! NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Vroegah had je daar gewoon een buffetafdeling in de trein voor en een keukentje met warmhoudplaatjes. Alhoewel ik vermoed dat het geen goed idee is om daar een kartonnen Kioskbeker op te zetten... :')
Je kent die stickertjes toch wel, die op appels zitten?
Daar heb ik er net één van doorgeslikt..
(en ik had het niet eens door, het is dat ik bij de andere appels die ik bij me heb ze wél zag zitten en bij de andere helft van de juist gegeten appel níét )
Ardan schreef:Je kent die stickertjes toch wel, die op appels zitten?
Daar heb ik er net één van doorgeslikt..
(en ik had het niet eens door, het is dat ik bij de andere appels die ik bij me heb ze wél zag zitten en bij de andere helft van de juist gegeten appel níét )
Soms zitten ze ook niet op alle appels hoor, dus het kan zijn dat er op de jouwe net geen zat ;)
Zes appels koop ik trouwens niet in een doos. Ik zie altijd van die fourpacks appels in de winkel liggen, wat is er mis met even een paar appels in een zakje doen?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF schreef:In Luxemburg verkopen ze het vrijwel uitsluitend per doosje van zes.
Kan je in ieder geval zeggen: ik heb een sixpack
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken! NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Ik wist niet dat je ook concert-blunders kon maken en toch heb ik het vanavond gepresteerd bij Marco Borsato. Tijdens het rustige beginstukje van De Bestemming zette ik iets te vroeg en ietsjepietsje te hard het refrein in: "LAAAAAT ME ZIEEEEN..." Pas toen de rest van het vak me aankeek en het nog stil bleek te zijn, realiseerde ik me dat ik te vroeg was. :@
Dexter schreef:Ik wist niet dat je ook concert-blunders kon maken en toch heb ik het vanavond gepresteerd bij Marco Borsato. Tijdens het rustige beginstukje van De Bestemming zette ik iets te vroeg en ietsjepietsje te hard het refrein in: "LAAAAAT ME ZIEEEEN..." Pas toen de rest van het vak me aankeek en het nog stil bleek te zijn, realiseerde ik me dat ik te vroeg was. :@
Hmm dan hebben we naast de waxinelichtgooier en de damschreeuwer ook nog een Gelredômemeezinger
Ik ging naar beneden om een kop thee te halen (moeders had immers al 2x geroepen) en ik kom met een glas cola weer boven en dacht toen pas huh? ik zou toch thee halen?
Gebeurt me best vaak eigenlijk. Wil ik thee pakken, trek ik de koelkast open en schenk ik cola in :')
Ik ben niet colaverslaafd. Ik ben een "incidentele""gezelligheids"coladrinker :X (A)
Ik en enkele collega's wilden vanmorgen al uitwijken naar een andere ruimte voor een live meeting omdat de telefoon in de conferentieruimte het niet deed... totdat iemand zo slim was even onder de tafel te kijken en constateerde dat de telefoonkabel niet was aangesloten 'm aansluiten bleek wonderbaarlijk genoeg erg goed te helpen
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Het lijkt een kantine, maar het heet volgens het boekje Restaurant Science Park. En daar hoef je gelukkig niet zelf af te wassen, wat dit bord wel aangeeft
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.