Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
In de Belgische plaats Ekeren, bij Antwerpen, is zaterdagmorgen een vermoedelijke koperdief geëlektrocuteerd. Als gevolg van de diefstal waarmee hij bezig zou zijn geweest, is niet alleen de man omgekomen, maar is er ook brand uitgebroken in een schakelkast langs de hogesnelheidslijn.
Oke, Fles was net iets eerder dan ik.
Daarom hieronder 'mijn' nieuws:
Koperdief geëlektrocuteerd, treinverkeer ontregeld Geplaatst op: zaterdag 28 mei 2011 14:10
Laatst bijgewerkt: zaterdag 28 mei 2011 14:12
In de Belgische plaats Ekeren, bij Antwerpen, is vanmorgen een vermoedelijke koperdief geëlektrocuteerd. Als gevolg van de diefstal waarmee hij bezig zou zijn geweest, is niet alleen de man omgekomen, maar is er ook brand uitgebroken in een schakelkast langs de hogesnelheidslijn.
Door het voorval is het treinverkeer verstoord, zo meldt een woordvoerster van de NS. De Thalys van Amsterdam naar Parijs en de Beneluxtrein van Amsterdam naar Brussel moeten voorlopig over het oude spoornet rijden. Als gevolg daarvan ontstaat vertraging die kan oplopen tot een half uur. Lees verder
Geweldig weer dat men zegt dat de Beneluxtrein over het normale spoor rijdt, dat doet hij immers altijd al.
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.