Om ongeveer 10:10 uur ging ik thuis weg en liep ik naar de bushalte, Bouwmeesterbuurt-West, in Almere.
Daar ging ik met lijn 1 naar station Centrum. Dit deed ik met deze bus:
Daar kwam na een kwartiertje lijn 156, die me op het Arenapark in Hilversum afzette. Daar heb ik een klein half uurtje gewacht. Toen kwam lijn 59, die me via een mooie bosrijke route, naar het busstation van Zeist bracht, met deze bus:
Daarvandaan ben ik na tien minuutjes met lijn 83 naar station Driebergen-Zeist gegaan, met een asochauffeur. Het ritje duurt volgens dienstregeling circa 14 minuten, maar zes minuten nadat ik instapte in Zeist was ik al bij station Driebergen…
Bij dat station heb ik de nodige foto’s gemaakt:
Toen ging ik met deze bus naar Utrecht:
Vanuit de bus kon ik nog een foto maken van Connexxion 4265:
Toen vertrokken we (de chauffeur en ik) naar Utrecht, via een mooie route door Odijk. Daar stapten er nog was passagiers in. En toevallig of niet: alle passagiers die instapten, moesten eruit bij Utrecht Centraal. Onderweg werd er dus alleen voor instappers gestopt.
Op Utrecht Centraal ben ik eerst naar het Jaarbeursplein gelopen, waar ik enkele foto’s heb gemaakt:
Toen ik terugliep zag ik toevallig een setje 2x Plan V staan als Sprinter 5500:
Ook heb ik nog een DDAR met loc. 1723 op de foto gezet:
Toen heb ik een foto gemaakt van Connexxion 4185:
Toen ben ik naar de Laan van Puntenburg gelopen, waar de bussen onder een leuk poortje doorrijden:
Terug op Utrecht Centraal maakte ik nog wat foto's:
Toen ging ik met de volgende bus naar Amsterdam Holendrecht, via een leuke route langs dorpjes als Maarssen, Breukelen, Loenen aan de Vecht, Baambrugge en Abcoude:
Vanaf Holendrecht ging ik weer naar Almere, met deze bus:
En zo was ik even voor 17:30 uur weer thuis.
Niet alle foto's zullen even mooi zijn, sorry hiervoor.