Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Wie deze zomer over de A6 rijdt, moet niet vreemd opkijken als ie plotseling een trein moet inhalen. Enkele tientallen afgedankte treinstellen worden over de weg naar de sloop in Groningen vervoerd.
Het is gewoon Oost hoor. Overigens moet je gigantische stapel papierwerk afwerken om met half-gesloopt materieel over het spoor te kunnen rijden. Het is zelfs zo'n stapel papier dat tegen de tijd dat de toestemming binnen is, de trein inmiddels al een aantal weken omgesmolten is dankzij een transportje over de weg.
Ik noem de indische buurt niet echt het centrum, maar kan mij voorstellen dat de hoek Molukkenweg en Insulindeweg erg krap is, net zoals de hoek Zuiderzeeweg en IJburglaan. Maar als de onderstrepen niet meer toegelaten zijn heb je bijna geen andere keus en vanaf die kant van de Watergraafsmeer kan je alleen zo zonder lage viaducten op de snelweg komen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Welke treinnummers (-serie) Mat'64 blijft er nog over nu? Want er wordt in diverse series (s3800, s5200, s6400, s6800, s6900, s8000, s12100) nog met Mat'64 gereden.
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands
Website: http://ov-almere.weebly.com/ Updates: 22-06-2025NIEUW --> 116 foto's uit de provincies Noord-Brabant, Utrecht en Gelderland! 25-05-2025 --> 30 foto's uit Amsterdam!
Dat blijft daar nog wel even rijden (voor de s3800 en s8000 sowieso tot december 2012), de stellen die daar rijden worden nog niet gesloopt. Men begint met de stellen die al een tijdje buiten dienst stonden.