Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Ik bats wat af inderdaad maar dit was gewoon samen met mijn beste vriendin. En de hond die na het eten de sjupan leegvrat toen wij de afwas in de machine aan het zetten waren.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Ik las dat bloemkool zo'n beetje de gezondste groente is die er is (Broccoli is nog gezonder), gooit ie er kaassaus over. Dan is het toch niet gezond meer :') *walgt van kaassaus*
Ik at een bruine bonen schotel met bruine bonen, paprika en extra mager rundergehakt (officieel een rundvleesproduct vanwege de soja). Geen chili con carne zoals het plan was, want ik kon de chilimix nergens vinden :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ik had zin om weer eens lekker uitgebreid te koken vandaag: Stokbrood met kruidenboter vooraf, Beenham Américain uit de oven, krieltjes gekruid met kerrypoeder, salade met ijsbergsla, cherrytomaatjes en tuinkruidendressing (die heb ik uiteraard met geen vinger aangeraakt) en roomijs met slagroom en chocoladeijs toe.
Je moet er alleen wel geduld voor hebben, want die beenham moet maar liefst 1 uur en 55 minuten in de oven. 10 min. op 220, 35 min. 160 en dan nog eens 70 min. afgaren op 100 graden. In die tijd rij je bijna van Rtd naar Paris. :')
Dexter schreef:Ik had zin om weer eens lekker uitgebreid te koken vandaag: Stokbrood met kruidenboter vooraf, Beenham Américain uit de oven, krieltjes gekruid met kerrypoeder, salade met ijsbergsla, cherrytomaatjes en tuinkruidendressing (die heb ik uiteraard met geen vinger aangeraakt) en roomijs met slagroom en chocoladeijs toe.
Je moet er alleen wel geduld voor hebben, want die beenham moet maar liefst 1 uur en 55 minuten in de oven. 10 min. op 220, 35 min. 160 en dan nog eens 70 min. afgaren op 100 graden. In die tijd rij je bijna van Rtd naar Paris. :')
Maar die beenham is wel ontiegelijk lekker :pos: :Y
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.