Gisteren was het groot feest bij vriendin S., die sinds vorige week 30 lentes telt. Ik zat lekker bij te kleppen met een groepje vrienden en vriendinnen op een plek waar de woonkamer niet erg breed is en het was ook best druk, dus volle bak. Iedereen die vanuit de tuin en de keuken naar de woonkamer of de gang wilde, moest zich tussen ons door wurmen.
Er liep een boomlange jongen van zeker 1,95m tussen ons door (best een ruig type met een gouden ketting en tatoo's enzo) terwijl ik iets zat te vertellen en precies op dat moment met grote gebaren iets zat uit te beelden. Toen hij bijna voorbij was, (althans, ik
dacht dus dat hij al voorbij was) sloeg ik per ongeluk met de rug van mijn hand op zijn kont, dat ging echt keihard: *PAF! PAF!* en pas bij de tweede keer had ik door dat het een kont was... :@
Hij keek verbaasd om en ik dacht: "OMG, hoe ga ik me HIER nu weer uit redden?"

Dus ik zei zo droog mogelijk tegen een vriendin: "Zie je nou wel dat jouw bewering dat de meeste mannen hun portemonnee in hun kontzak stoppen, nergens op slaat?" De jongen in kwestie grinnikte en liep weer verder en ik gooide maar snel mijn drankje achterover.
Vallend blad maakt rails glad.