Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Van diverse buslijnen van concessie Duin- en Bollenstreek etc. is de nieuwe dienstregeling al op te vragen bij Connexxion.nl.
Ik ben de komende dagen op vakantie, maar dan kan er heel eventueel al begonnen worden op de wiki met de nieuwe buslijnen. Dat jullie weten dat er weer werk is...
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands
Website: http://ov-almere.weebly.com/ Updates: 27-07-2025NIEUW --> 379 foto's uit Noord-Duitsland, Padborg en Krusa in Denemarken en Szczecin in Polen!
Om dat allemaal via die kreupele Connexxion-site te gaan uitzoeken lijkt me haast onbegonnen werk. Een dienstregeling met een overzicht van alle ritten op een dag is namelijk niet meer te krijgen, nu ook de "drempelvrij"-site vakkundig de nek is omgedraaid :neg: .
Ik ben nu wel aan die site gewend, moet ik zeggen.
Maar anders ga ik volgende week wel alvast aan de slag met de nieuwe lijnen, en wijzig in de huidige buslijnen halverwege november (niet te vroeg).
En van de Zuidtangent (300, 310, N30}, stadsdienst Leeuwarden en IJsselmond is de nieuwe drgl. 2012 ook al bekend.
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands
Website: http://ov-almere.weebly.com/ Updates: 27-07-2025NIEUW --> 379 foto's uit Noord-Duitsland, Padborg en Krusa in Denemarken en Szczecin in Polen!
Ronald schreef:Om dat allemaal via die kreupele Connexxion-site te gaan uitzoeken lijkt me haast onbegonnen werk. Een dienstregeling met een overzicht van alle ritten op een dag is namelijk niet meer te krijgen, nu ook de "drempelvrij"-site vakkundig de nek is omgedraaid :neg: .
Ik dacht al dat het aan mij lag, die site laad niet meer door -o-
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Etienne schreef:Tijd voor een apart topic: Checklist Dienstregeling 2012
Is het handig om die checklist even in een google docs bestandje te zetten die iedereen kan bewerken? Als je dan ergens mee bezig bent / klaar bent kun je dat zo aanpassen. (wil ik wel aanmaken).
Je kunt toch ook gewoon een wiki-overlegpagina als checklist gebruiken? Die kan immers ook iedereen bewerken en als je ermee bezig bent zit je toch op de wiki
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Daniel schreef:Je kunt toch ook gewoon een wiki-overlegpagina als checklist gebruiken? Die kan immers ook iedereen bewerken en als je ermee bezig bent zit je toch op de wiki
Dat is een veel beter plan inderdaad. Daarvoor kan de overlegpagina van deze pagina wel gebruikt worden of niet?
Niet gek veel echt schokkende wijzigingen, vooral wat geschuif met materieel. Bijvoorbeeld de s5500 van SLT weer naar SGM, de s5800 met DDAR i.p.v. SGM en dat soort dingen.
Meest opvallend is nogwel de inzet in de s2600 die met een beetje DDZ en verder vooral heel veel DDAR gaat rijden. Het IRM zal wel grotendeels naar de s2200 gaan die compleet IRM wordt (samen met de s2100).
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Ik ben wel benieuwd of dat echt zo consequent gescheiden gaat worden of dat we ook combinaties van DDZ+DDAR kunnen gaan tegenkomen.
En het is natuurlijk ook heel logisch dat de nieuwe Sprinter Amsterdam-Hoofddorp volledig DDAR wordt... Zou me niks verbazen als daar ook zo af en toe DDZ in gaat verdwalen.
Maik schreef:De verdeling DDAR/DDZ in de s2600 is op werkdagen gewoon 50/50 hoor.
Tja, er is momenteel ook wel liefst één stam DDZ klaar... vandaar "een beetje" DDZ. In een maand tijd zal er vast niet genoeg DDZ uit de werkplaats rollen om de halve s2600 te rijden.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
600 wordt toch de aanvullende trein tussen Amsterdam - Shl - Gv - Rotterdam zolang Fyra nog niet 4x/uur rijdt? Ding is vanaf Den Haag overigens bijzonder langzaam, boemelt achter de s1900 aan met gelijke vertrektijd
Daniel schreef:Meest opvallend is nogwel de inzet in de s2600 die met een beetje DDZ en verder vooral heel veel DDAR gaat rijden. Het IRM zal wel grotendeels naar de s2200 gaan die compleet IRM wordt (samen met de s2100).
Vergeet niet dat de s3700 met IRM gaat rijden en dus niet meer keert op de s3900 in Lelystad die met DDAR blijft rijden.
Ik kom in de treinnummerlijst van 2012 nog een paar opvallende series/nummers tegen, waarvan ik niet kan bedenken waar ze rijden. Iemand die dat weet?:
418, 446, 447 (AM80)
1318, 1319 (loc 1700)
133xx (loc 1700)
134xx (loc 1700)
199xx (19941, 19942, 19944, 19945, 19946) (SLT, ICMm, DDAR, VIRM)
Zijn dit LM-ritten of personeelsritten ofzo?
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands
Website: http://ov-almere.weebly.com/ Updates: 27-07-2025NIEUW --> 379 foto's uit Noord-Duitsland, Padborg en Krusa in Denemarken en Szczecin in Polen!
En dat alles kan je vinden in de treinnummerlijst 2012 Als je om een wachtwoord gevraagd wordt gewoon een aantal keren op annuleren klikken, uiteindelijk pakt 'ie 'm gewoon.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...