We vertrekken en bij de eerste de beste bocht moet de chauffeur halverwege de bus in zijn achteruit zetten en tegensturen omdat je rechtstreeks de bocht niet doorkomt, dat is toch niet te geloven zeg... Elke 12 meter bus komt die bocht moeiteloos door maar een Conecto niet... Bovendien was de chauffeur bij elk flauw bochtje het stuur aan het ronddraaien alsof het de Titanic is. Verder extreem veel spiegeling van de interieurverlichting in de voorruit terwijl de lampen ver naar achteren zijn geplaatst en vrij zwak branden. Toen iedereen goed en wel zat heeft de chauffeur het licht maar uit gedaan, om de weg enigzins te kunnen zien maar dat valt niet mee met die waardeloze Conecto koplampen... Dimlicht schijnt hooguit 7,5 meter voor de bus uit, bij inschakelen van grootlicht gaat dimlicht uit en zie je helemaal bijna niks meer want het grootlicht lijkt wel op stadslicht...
Tevens zat ik compleet klem met mijn benen terwijl ik zelfs in de meest krappe bus normaal gesproken nog goed kan zitten, ook zit de gordel-oprolautomaat boven de zitting gemonteerd i.p.v. eronder waardoor je er half op zit. Het bestemmingsdisplay aan de zijkant hangt zo laag en is zo groot dat je bij de voorste drie rijen niets door het rechter zijraam kunt zien. Tot slot is de vering nog slechter dan bij een Frysker, het is dat er gordels in zitten anders zou je bij de geringste kuil al met je hoofd tegen het plafond knallen.
De chauffeur was er ook absoluut niet over te spreken, vooral dat sturen alsof het een schip is, stoorde hem mateloos.
Dit soort bussen bedoel ik: