Schijnt voorin die trein erg druk geweest te zijn als ik de omroep mocht geloven, maar in de een-na-achterste bak waren zelfs nog zitplaatsen over

Dat zou zo'n saai bericht worden he... Al gebeurt er op zich weinig deze maand, steven zelfs op een punctualiteitsrecord af. De laatste keer dat ik op de 14e dag van de maand nog met zo'n groot deel van de cijfers op 100% stond was in maart dit jaar...VIRM schreef:@Daniel: krijgen we het ook te horen als er is een keer niets bijzonders op je vaste traject gebeurd? :D
Let vooral op die gaten die de afroepster in haar tekst maakt:VIRM schreef:In de bus viel het op dat de automatische halte-afroep een paar keer ook uitkraamde dat de nieuwe dienstregeling per per 11 december in zou gaan. Juist, volgensmij liep zij iets achter!
In Nijmegen klinkt het wel mooi aan elkaar gesloten. Nu op Breng.nl. maar ik vind het echt zo klinken alsof je reclame maakt voor iets geweldigs. Ik vind zelfs de tussentijd tussen de halte afroep en de omroep over de nieuwe dienstregeling zo kort dat het bijna 1 zin lijkt.TLP schreef:Let vooral op die gaten die de afroepster in haar tekst maakt:VIRM schreef:In de bus viel het op dat de automatische halte-afroep een paar keer ook uitkraamde dat de nieuwe dienstregeling per per 11 december in zou gaan. Juist, volgensmij liep zij iets achter!
Per 11, december gaat de nieuwe dienstregeling, in! Mis hem niet! Ga naar, connexxion.nl en download, de nieuwe dienstregeling! _O-
Maar anders was het: Reist u met een OV-chipkaart? _O- Vergeet dan niet uit te checken!
(We reizen toch al ruim anderhalf jaar verplicht met de kaart? :N )
Laat die mensen lekker gaan lopen ofzo. :')les7 schreef:Goeie service, Qbuzz!
10 minuten lopen of 2 minuten met de bus, gratis, is een makkelijke keuze.Stefan schreef:Laat die mensen lekker gaan lopen ofzo. :')les7 schreef:Goeie service, Qbuzz!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten