Nee, vanaf nu wil ik in de spits gewoon 6 Sprinters per uur tussen Rtd en Ddr. *O* Als je ziet wat een lading mensen 's middags (richting Ddr) op Rtb instapt in de s5000 / s5100...

Zeker de officiële opening, want ik zag hem gisterenmiddag ook al open.Justin schreef:Vandaag werden er flyers en bellenblazers uitgedeeld op Rtd, omdat vandaag de nieuwe Hema is open gegaan.
Ik begreep juist dat ze slechter reden. En dan vooral bij gladheid.Stefan schreef:Gisteren voor het eerst een ritje in een nieuwe RET Citadis gemaakt op lijn 8, voor m'n idee rijdt het stukken beter dan de oudere Citadissen. :)
Dat vind ik dus helemaal niet logisch, er zitten immers ook veel reizigers in die trein die naar Duivendrecht of Amstel moeten en als je op Centraal over kan stappen dan valt de vertraging als je daar naar toe moet tenminste nog een beetje mee.Ardan schreef:Treinen die naar Shl via Asd worden omgeleid stoppen daar nóóit. Je zit immers in de trein naar Schiphol, niet in de trein naar Asd.
Eeuwig durende discussie, maar volgens mij hebben ProRail en NS de principe afspraak dat treinen die worden omgeleid via Amsterdam Centraal niet stoppen op dat station tenzij een treinserie (bijv. 3900) in zijn geheel wordt overgenomen. Voor station Zuid WTC geldt ook dat de snelste verbinding is, terugsteken vanaf Schiphol.iljitsch schreef:Maar dan zit je met een extra trein die stopt natuurlijk al gauw met vertragingen voor de bestaande treinen op die route.
Niet dat ik het een goede actie vind, want ondanks het feit dat sommige mensen Amsterdam belangrijker maken dan het is is het toch wel prettig als treinen er toch minstens één stop maken. *O*
Lees nu eens wat ik zeg: De omleiding werd pas bekend gemaakt NA vertrek in Hilversum. Dan is het moeilijk nog over te stappen he :')Ardan schreef:Er gaat toch al een trein naar Asd vijf minuten erachteraan? Normaal moet je ook overstappen in Amf of Hvs.
Nouja, veel sneller kán de 164 ook niet. :)stefanos schreef:vandaag naar Zuid-Beijerland gegaan. De heenweg met de 162. Was zo'n kleinere bus waar 30 personen in konden, was goed vol.. Onderweg naar huis had ik net de 162 gemist, dus de 164 genomen. Ik dacht die gaat "snel" naar heinenoord busstation. Nee dus, eerst een hele slinger gemaakt door allerlei dorpen om uiteindelijk na een uur op Heinenoord te komen. Aldaar de 163 gepakt naar Oud-Beijerland, in poortwijk uitgestapt. Vanaf daar de 171 naar huis. Al met al 1.5 uur gedaan over een stuk wat direct 10 km is..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten