Gisteren had ik de presentatie van mijn minor-project.
Mijn eigen presentatie was als tweede (om 9:00 uur), maar de hele reeks van in totaal 18 presentaties begon om 8:45. Omdat het zo belangrijk was, wilde ik geen enkel risico lopen met te laat komen en wilde ik met de t5118 gaan i.p.v. de t5020.
Alleen, onderweg naar Rlb slipte ik met mijn fiets toen ik een bocht om wilde gaan. :( Er zat een gat in mijn broek en op mijn knie zat een flinke schaafwond. Daarom ben ik maar weer snel naar huis gefietst, om mijn knie te verbinden en een andere broek aan te doen.
De t5118 kon ik niet meer halen, maar ik wilde wel graag met de t5020, waarvoor de tijd ook wel begon te dringen. Gelukkig bood mijn moeder aan om me met de auto naar Rlb te brengen, alleen moest er eerst nog geschrapt worden. Omdat we ongeveer één minuut voor vertrektijd pas op het station waren, zei mijn moeder al dat ze 5 minuten zou blijven wachten, om zeker ervan te zijn dat ik de trein zou halen. Ik liep snel het station in, checkte in en liep naar het erron, maar helaas ging de trein net weg. :(
Toen dus maar weer snel naar de auto gelopen en gezegd dat ik graag haar aanbod aannam om me naar Delft te brengen, maar dat ik eerst nog twee minuten moest wachten voordat ik kon uitchecken...

Handig, die 3-minuten regel (Wie heeft dat trouwen ooit bedacht en waarom? :? )
Nou ja, nadat ik was uitgecheckt, bracht mijn moeder me naar de TU, alwaar ik om 8:50 de collegezaal inliep en waar de eerste presentatie nèt op het punt van beginnen stond.
Mijn eigen presentatie ging trouwens best prima, al hoorde ik niet bij de beste drie (maar dat kon ik vooraf al voorspellen

). Het cijfer volgt in de loop van de week.
Helaas doet mijn knie nog wel steeds zeer. :(
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.