De 1500 is zelfs vervangen door de 4500.Daniel schreef:En de 1500 rijdt ook niet meer naar Schothorst nee

De 1500 is zelfs vervangen door de 4500.Daniel schreef:En de 1500 rijdt ook niet meer naar Schothorst nee
Wat een grote onzin. Dan mag men mij vertellen welke lijnen men dan bedoeld, want er gaat er geen een door Kampen meer heen. En ik mag hopen dat de huidige opzet niet gehandhaafd wordt. Want dan komt er geen één bus aan op het nieuwe kamer station. Ik mag hopen dat er uiteindelijk toch geld wordt vrijgemaakt voor een beter plan voor de stadsdienst.- Lijn 11 en 12 (stadsdienst Kampen) blijven in de huidige opzet, maar andere lijnen mogen ook de wijken van Kampen ontsluiten.
Het gaat dus meer kosten... dan maar hopen dater een busverbinding blijft.webguy schreef:Wat je in de huidige situatie zou doen is een trein abonnement Lelystad-Dronten kopen met een streeksupplement voor 1 zone. Echter gaat dat allemaal veranderen waarschijnlijk...
Ach, ik laat school het wel regelenKlaasje schreef:Reken er maar niet op. Het alternatief is een combinatie van Altijd-korting bij NS met Altijd korting BTM. Al zal dat wel iets duurder zijn voor 5x in de week reizen dan de combinatie van een trajectabonnement met zone-supplement. Een ander alternatief is dat je een fiets in Dronten op het station zet.
Misschien blijft er wat rijden. Dit staat er in de concessieaanvraag:Bartjk schreef:Het gaat dus meer kosten... dan maar hopen dater een busverbinding blijft.webguy schreef:Wat je in de huidige situatie zou doen is een trein abonnement Lelystad-Dronten kopen met een streeksupplement voor 1 zone. Echter gaat dat allemaal veranderen waarschijnlijk...
Lijn 345 Lelystad – Emmeloord
Type: Kernnet
Uitgangspunt
• Huidige dienstregeling
Eisen
• Tenminste gelijke bedieningsperiode
• Tenminste huidige haltes lijn 315.
• Snel, luxe materieel, geschikt voor 100 km/u
• Goede aansluiting in Lelystad op treinen van/naar Almere
• Goede aansluiting te Emmeloord op lijn 315 (Lemmer – Heerenveen – Groningen)
Wensen
• In de spits kwartierdienst, daarbuiten halfuurdienst
• Laatste rit vertrek Lelystad na 23:20 uur.
Vrijheden
• Extra halte Oostervaart toegestaan als lijn 154 niet via Oostervaart rijdt.
• Als lijn 154 wel via Oostervaart rijdt is route via Zuigerplasdreef toegestaan (halte Maerlant
bij Centrumbrug voor ontsluiting Lelycentre). Maximaal zes weken na gunning beslist de
concessieverlener over de route in Lelystad.
Opmerkingen
• Inzet speciale kernnet bussen, geschikt voor 100 km/u, verplicht
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 39 gasten