Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Je ziet inderdaad vaak dat soort in de bosjes verstopte bordjes, maar ja, je moet het maar net weten en met de camera in de aanslag zitten, voor je het doorhebt is-ie voorbij...
Borken, Marbeck-Heiden en Rhade heb ik al :D Van toen ik nog in Winterswijk woonde op de fiets gedaan :D
Marbeck-Heiden is wel een schattig stationnetje :)
Die bosjesbordjes staan vaak ongeveer 1 tot anderhalve km buiten het station in de berm. En zoals zo vaak: Als ze ergens staan, staan ze vaak op (vrijwel) alle stations van de hele lijn. Net zoals er hele lijnen bestaan waar vrijwel alle stations in bajonetligging gelegd zijn bijvoorbeeld. Het al of niet bestaan van die bordjes is redelijk voorspelbaar dus :)
Er is in die regio veel gaande omdat ze bezig zijn alle klassieke beveiliging te vervangen door een computergestuurd systeem vanuit Coesfeld. Het station van Coesfeld is ook een grote bouwput op het moment, de trap van spoor 3 is dicht, dus daarvoor moet je via de stationshal, en de tunnel heeft voor een deel geen dak meer en is versmald. Alle borden liggen op de grond, spoor 5 heeft een metalen noodperron en is kunstmatig ingekort. Spoor 3, 4 en 7 hebben al wel een mooi perron.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Er moet binnenkort maar eens een België/Euregiorondje georganiseerd worden waarbij ook meteen Eijsden meegenomen wordt. En dan neem ik wel mijn fototoestel mee
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ik vind het anders wel echt een goed plan.
Ik moet namelijk nog steeds het stukje Welkenraedt - Eupen. (Al maak ik zelden foto's van bordjes, dat wil niet zeggen dat ik de trajecten niet wil berijden.)
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.