@Tsov: van mij mag jij alle Wrights uit DAV wel hebben hoor, als je er zo blij mee bent.

Krimpen aan den IJssel busstation - Lansingh Zuid.mb90 schreef:Hmm, klinkt interessant. Ik heb er niks van gehoord, dus ik zou niet weten wat voor lijn het is. Weet je misschien toevallig waar deze lijn ongeveer komt in Krimpen? Ik ben namelijk wel nieuwsgierig geworden.
Dat lijkt me sterk, er verandert, qua lijnennet - voor zo ver bekend - helemaal niets als Qbuzz komt, SRR regelt alles. Het lijkt mij nogal een onzinnige lijn en je kan 'm ook niet vinden op de CXX-website.Daantje schreef:Misschien vast om te testen voor een toekomste Qbuzz lijn of er animo voor is oid?
Nope. Ik heb geen idee wat het wel zou moeten zijn. Maar wij zijn daar niet bezig.Daantje schreef:Misschien vast om te testen voor een toekomste Qbuzz lijn of er animo voor is oid?
Dat is er al een tijdje hoor: zo'n twee à drie maanden. Maar ik geef toe dat het hoogst irritant is.Daantje schreef:Vandaag zat ik voor het eerst sinds lang weer eens in een Citadis in Rotterdam en viel me op dat de halte-omroep veranderd is. Het is nu 'we naderen halte x, u kunt alvast uitchecken' Voor een keertje is het leuk maar om dat bij elke halte te horen tussen het Sint Fransiscus Gasthuis en Leuvehaven, dan ben je het een beetje schijtzat.
Valt wel mee hoor. Doordeweeks kun je echt alles (behalve de 750-serie en (meestal) de 900-serie) aantreffen op die lijn. Ik zou juist willen zeggen dat doordeweeks een Citaro op lijn 38 een zeldzaamheid is.Daantje schreef: Op lijn 38 richting Crooswijk kwam ik zo'n oude wit/groene vierkantige bus (geen Citaro) tegen zoals je wel eens in Zuid tegenkomt, die zie je niet veel op die lijn.
Waar gaan ze heen dan en wat voor aanpassingen zouden dat moeten zijn dan? Richting Eindhoven (aangezien Hermes een nieuwe concessie heeft daar vanaf december)?Stephan schreef: Bussen die als eerste waarschijnlijk weg gaan zijn de Hermes Amba's. Die hebben nog wat aanpassingen nodig voor de nieuwe concessie waarin ze gaan rijden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten