Prioriteitenlijst van OC-chipkaart produkten: nee, dit is niet voor de mel-klagers die alles te moeilijk vinden. En ik heb het deze keer niet eens zelf bedacht. En ik snap ook niet goed waarom ze nog nooit een aansprekende duidelijke naam voor die dingen hebben kunnen verzinnen.
Het gaat om de volgorde waarin de chipkaartverwerkingsmolen de verschillen reisprodukten op je kaart aanspreekt. bvb je hebt NS-Korting en OOk DALkorting Gelderland of Veolia en je reist met een van hun treintjes. De een geeft 40%-de ander 20%. Dat heeft tot talloze klachten en verontwaardiging geleid.
Paar dagen terug las ik op de site van ROVER (nog steeds reden voor de jeugd om hier zo veel over te klagen??) dat op de site van SYNTUS een uitleg staat. Niet geheel compleet, maar toch al veel verduidelijkend en een hele leuke geste van dit bedrijf-leek totdan wel staatsgeheim in communistische landen.
De cyberslimmerds mogen het allemaal opzoeken en de link plaatsen-dat kost me huur veel te veel geld.
Prioriteitenlijst van OV-chipkaartprodukten
-
-
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Re: Prioriteitenlijst van OV-chipkaartprodukten
Het gaat om deze pagina waar iemand eindelijk eens duidelijk alles op een rijtje heeft gezet mbt beperkingen van producten en combinaties.
De productenvolgorde is:
De productenvolgorde is:
Code: Selecteer alles
1. OV-jaarkaart
2. N-sterabonnement en Viziris
3. Kids Vrij, Altijd Vrij
4. Keuzedagen 60+, Studenten Weekend-vrij/Week-vrij
5. Dal Vrij
6. Altijd Voordeel
7. Altijd Korting (tot 1 december 2012 geldig op Syntus trein)
8. Studenten Weekend-korting
9. Weekend vrijdag
10. Studenten Week korting
11. Voordeelurenabonnement
12. Dal Voordeel
13. Dalkorting Oost