Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Nope, gewoon raampje open, heerlijk (mits de trein rijdt natuurlijk, als je stilstaat met een defect dan helpt dat ook niet meer, maar meestal vallen in dat soort gevallen de airco's ook uit en dan prefereer ik toch weer het open raam).
Thom69 schreef:De s3000 en s3100 hebben zolang ze in deze vorm ( Hdr / Shl - Nm ) alleen met VIRM gereden, alleen bij verstoringen etc. reed er wel eens iets anders. De s3500 reed (volgens mij) niet heel lang geleden nog wel eens met ICMm, maar keerde dan nooit op de s3100.
Toen de s2000 nog naar Ah reed (lang, lang geleden) reed er nog van alles in deze serie..
Op de 3500 rijdt/reed inderdaad met regelmaat ICMm. Als dat niet meer zo is, dan is dat pas recentelijke veranderd volgens mij.
Sinds 2006 rijdt er geen planmatig ICM in de 3500 (een verdwaald slagje in het weekend daar gelaten).
Vandaag, omstreeks 21:15, reed een gelede citaro op lijn 9 (Enschede-Hengelo) thv Ut/Hoofdingang. Normaal rijden deze wagens doordeweeks alleen in de spits op lijn 60/61/62. (Zaterdag de sneldienst op lijn 2 tussen Van Heekplein-P+R Zuiderval?)
Zat rond 18.30 met m'n kano in Barendrecht/heerjaansdam en in 10 minuten zag ik 3x een SLT richting Dordrecht gaan
Aangezien er alleen SLT treinen op de stop series rijden moeten er in theorie slechts 1 SLT trein richting Dordrecht in 15 minuten voorbij gaan. is er vandaag iets speciaals gebeurt waardoor er zoveel SLT op zo'n korte tijd reden?
Edwin schreef:De GVB 008 reed afgelopen maandag in de ochtendspits op lijn 22. Wordt die vaker ingezet net zoals de 007?
Kwam toevalligerwijs een GVB-buschauffeur tegen en die vertelde mij dat normaal gesproken doordeweeks de 007 en 008 tussen 7:00 en 16:00/18:00 op lijn 22 rijden.
Zag een nieuwe DDAR in (vermoedelijk) de s600. Kwam rond 17.00 uur door Delft richting Rotterdam. Was zelf redelijk verbaasd (en met mij vele andere reizigers) om dat voorbij te zien komen. Vond het wel jammer dat het niet de s2200 was, dan had ik ff kunnen uitproberen :)
Daantje schreef:Zag een nieuwe DDAR in (vermoedelijk) de s600. Kwam rond 17.00 uur door Delft richting Rotterdam. Was zelf redelijk verbaasd (en met mij vele andere reizigers) om dat voorbij te zien komen. Vond het wel jammer dat het niet de s2200 was, dan had ik ff kunnen uitproberen :)
Aha, reed-ie in de s600 :). Zag 'm ook een paar keer voorbij komen langs mijn werk (ik dacht als s1900), dat felle geel viel wel op tussen alle grijze bewolking vandaag
In navolging van gister: een groene Amba op lijn 58 Hilversum-Zeist. Ook dit keer toonde de koersdisplay ''58 Pendelvervoer'' maar was het de 8405 i.p.v. 8407. Om 15.11 over de busbaan bij station Hilversum.
Hier achteraan reed de Lions City 8777 op R-Net 320 naar Amsterdam Amstel!
Hoe is het in vredesnaam mogelijk dat er een defecte NID op de s600 zorgt voor een file van SLT's tussen Gdg en Wd? De 600 komt naar mijn weten niet langs Gd.
Trein t2056 is ook gekrompen en moet het doen met een ICM-viertje. Halve lengte en halve hoogte dus, normaal rijdt hier 2x virm-4. Past trouwens makkelijk, maar op de terugweg niet...