Maargoed, je zag deze bus dus: de 2194...
Mja, met name in regio's waar Arriva rijdt... ze hebben hier al een aantal keren de meest rare omleidingen bedacht. Toppunt is de huidige omleiding van lijn 7 in Dordt: de werkzaamheden op de normale route zijn zelfs uitgesteld omdat de weg die Arriva voor de alternatieve route had uitgekozen eerst iets verbreedt moest worden door wat versmallingen weg te halen en op sommige stukken zelfs een extra stukje asfalt neer te leggenVinny schreef:Het kan in Nederland ook wel sporadisch gebeuren.
verbreed, is voltooid deelwoord.Reiziger Ddrs schreef:had uitgekozen eerst iets verbreedt moest worden door
Ach, daar staat 't nog op de normale plek... vindt de 6300 leuker, daarbij hebben ze 'n stukje plaatwerk gerecycled waardoor er nu "Zuidoost Fryslân" onder de uitstapdeur staatmeltrain schreef:-Wright 6212 van de stadsdienst Dordrecht heeft op de zijkant 'Zuid-Oost Fryslân' staan.
Daar hadden ze in Dordrecht mooie briefjes voor gemaakt, al zag ik ook nog enkele bussen rondrijden met een papiertje wat door de chauffeurs zelf in elkaar geknutseld was.-En, natuurlijk altijd leuk bij gratis vervoer: bijna niemand wist het.Zelfs sommige chauffeurs wisten niet waarom het vervoer gratis was, dus heb ik het even aan twee meisjes uitgelegd.
![]()
Ik heb de 6300 nog gezien, maar dat zag ik dan (helaas) weer niet. :(Reiziger Ddrs schreef:Ach, daar staat 't nog op de normale plek... vindt de 6300 leuker, daarbij hebben ze 'n stukje plaatwerk gerecycled waardoor er nu "Zuidoost Fryslân" onder de uitstapdeur staat![]()
Ja, maar niet bij alle TSN-vestigingen kunnen ze alle vormen van onderhoud uitvoerenMdJ schreef:Nijmegen heeft zelf toch ook TSN?
Da's zal een oude Volvo/Berkhof uit Maastricht geweest zijn, wellicht een van de wagens van SBM Besloten vervoer.Verder stond er een bus met Nazareth op een blauwe bestemmingsrol
Je bedoelt zoiets? (foto: Hugo Richter, via Busfoto)STF schreef:Blijkt de CFL alle buslijnen (3 stuks) te hebben omgeleid over het fietspad, pff die gelede-bussen schuren echt langs de takken aan zijkant en op het dak tikken de takken ook lekker. Het is ongeveer drie kilometer rijden, zonder uitwijk / passeermogelijkheden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten