"Goedemiddag knappe vrouwen....... en aardige heren"

Zeg, ik moet zo nog eten! :')Vinny schreef:iemand had gekotst in het voorste treingedeelte
En vanavond op de terugweg nam ook alles weer de gebruikelijke route. Enige stukje wat hierdoor vandaag niet gebruikt werd was spoor BC bij Utrecht Overvecht, verder helemaal nergens iets van werkzaamheden waarneembaar.Daniel schreef:Net met de s5600 Amersfoort - Utrecht gedaan. De werkzaamheden daar zijn blijkbaar onzichtbaar: wat rijdt doet dat over de normale sporen, alleen blijft de 5600 zo'n 5 minuten op Den Dolder wachten op het passeren van wat lucht (enige wat ik me kan bedenken is een wat ruimere opvolging op omgeleide IC bij Uto, maar nergens was een aanleiding voor het omleiden zichtbaar)
Tsja, dat te laat komen gebeurd mij ook bijna altijd op mijn eerste of laatste werkdag bij een werkgever. Echter in 2012 is het gelukkig nog niet voor gekomen.webguy schreef:Ging goed vanmorgen - eerste werkdag, meteen bijna uur te laat. Viel mee - ik stond op Driebergen-Zeist dus toen de tweede lijn 50 gepakt, daar kon ik nog in. Best associale situaties gezien met deuren, chauffeurs en achterin instappen...
En ze gaan deze week de hele week stoppen op blauwe zoom ofzoiets. Daar stond gister een mannetje met een noteblok om op te schrijven wat de tijden waren en dergelijke :D Als het DRGL-technisch haalbaar is, word het ook daar een kwartiersdienst.Justin schreef:Sinds gisteren stoppen de s36700 en s36800 op Gnd richting Ddr dus ALTIJD op spoor 2, i.p.v. spoor 1. Niet iedereen is daar even van op de hoogte (er staan tig pamfletten op spoor 1, maar ja), en dat leverde gisteren en vandaag al behoorlijk gestress en boze reizigers op :').
Het is eigenlijk ook weer niet al te slim van de chauffeurs om als je ziet dat het een chaos is de achterdeuren open te gooien. Dan vraag je er bijna om om mensen achterin te laten instappen terwijl dat niet de bedoeling is.webguy schreef:Ging goed vanmorgen - eerste werkdag, meteen bijna uur te laat. Viel mee - ik stond op Driebergen-Zeist dus toen de tweede lijn 50 gepakt, daar kon ik nog in. Best associale situaties gezien met deuren, chauffeurs en achterin instappen...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten