Station 's-Hertogenbosch
Op station 's-Hertogenbosch stond ik op een erg handige plek (tenminste dat vind ik). Ik stond namelijk tegen perron 1 aan op het laadplatform voor de winkels op het station en dan schuin tegenover de uitgang van de busperrons. Op dit punt moeten alle bussen langskomen als ze het busstation verlaten (tenzij ze achteruit rijden).
Arriva 5092
Veolia Transport 5839
Even later liep ik naar het perron toe voor mijn trein en daar maakte ik de volgende 2 foto's.
Strukton Rail loc
Mijn intercity voor Utrecht
Station Utrecht
In Utrecht begon ik eerst met busstation Zuid.
Connexxion 8370
GVU 4903
Na busstation Zuid begon ik aan busstation Noord.
GVU 4451
GVU 8130
Na busstation Noord liep ik richting bustation West.
Arriva 8048
Arriva 6152
Veolia Transport 5870. Opvallend was dat de buschauffeur uitstapte, de deur open liet staan en vervolgens het chauffeurshok indook.
Toen ik op de trein richting Apeldoorn stond te wachten kwam ik aan de overkant een opmerkelijke tekst tegen op de Abri. Weet iemand of die trein eigenlijk wel bestaat, want er stond geen vertrektijd of zo bij.
Station Apeldoorn
Op station Apeldoorn maakte ik als een van de eerste foto's een foto van een Buffel die op het punt stond te vertrekken richting Zutphen.
Na de foto van de buffel liep ik door richting het busstation. Daar maakte ik als een van de eerste foto's een foto van het servicebusje waar een best aardige en sociale meneer in zat waarmee ik een praatje maakte toen ik eigenlijk op het punt stond om huiswaarts te gaan. Maar bleef door het praatje toch nog een half uur langer. Was ik best blij mee want ik kwam een ex-Arriva MAN tegen die ik nog niet op de foto had.
Het Servicebusje van Syntus Gelderland, nr. 58
Syntus 5256 op de buffer
Syntus 5555 op de buffer
Syntus 5101 op de buffer
4 Optare Solo's
Een heleboel bussen, klaar voor het "busballet"
Syntus 568. De chauffeur wenkte mij overigens na het maken van de foto en wou geld hebben voor portretrechten. Het enige wat die kreeg was de link naar deze website.
Syntus 5268. Na het maken van deze foto scheen de chauffeur schijnbaar trots te zijn dat ik hem had gefotografeerd. Op zich wel leuke actie wat hij deed door spierballen te maken, maar helaas was die net te laat want hij was te dichtbij om een goede foto te maken.
Syntus 5005. Op het eerste oog geen bijzondere foto, maar deze chauffeur is een van de weinige chauffeurs die ik op de foto kreeg (vandaag) die zijn hand netjes op stak.
Als laatste, maar zeker niet de minste de ex-Arriva bus waar ik het in het begin over had. Het is de Syntus 5245. Na het maken van deze foto ben ik langzaamaan naar huis gegaan en had ik nog enkele foto's meer gemaakt, maar niet echt veel bijzonders.