Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Ronald schreef:Ik kon zo gauw niet zien of er in Dronten al bordjes staan -o-
Heb het beeld even stilgezet, zag in Dronten in ieder geval één bordje staan (perron richting Lelystad), op Kampen Zuid staan er meerdere op beide perrons.
Door de versnelling en daardoor vervallen van frames, lijkt het net of je achteruit rijdt door de tunnel. Maar voor de rest: Wel erg saai stuk, kijk liever naar historische stad, bos, heide, duinen, heuveltje enzovoort. Dus ik reis ook volgend jaar liever over de rand van de Veluwe en de Koppelpoort in Amersfoort en het Gooi.
Vinny schreef:Precies. De spoorlijn is dan ook grotendeels door "Middle of Nowhereland" aangelegd. En nooit meer zeuren dat Nederland "vol" is jongens ;)
Aaah, dus dat ze Kampen Zuid in the middle of nowhere bouwen is een statement?
Vinny schreef:Precies. De spoorlijn is dan ook grotendeels door "Middle of Nowhereland" aangelegd. En nooit meer zeuren dat Nederland "vol" is jongens ;)
Aaah, dus dat ze Kampen Zuid in the middle of nowhere bouwen is een statement?
Volgens mij had Vinny het over grotendeels en niet over geheel.
Tsja, het blijft Kampen hé?
Oorspronkelijk zouden er 800 woningen komen te staan, dat is nu nog maar 700, en dat is verspreid over nog meer jaren dan oorspronkelijk was gedacht.
En toch vind ik het een leuk filmpje om zo eens iets te zien. En ach, dat het door een saai landschap gaat... so be it, het is niet aangelegd omdat het daar buiten zo leuk is :).
Proud Titans Supporter Ach, zak er toch allemaal in