En om te keren heb je wissels nodig ;). Aangezien ProRail geen wissels meer wilt is het heel logisch om alle series samen te voegenKlaasje schreef: Het past in het corridordenken omdat een trein die niet keert niet in de weg kan staan..

En om te keren heb je wissels nodig ;). Aangezien ProRail geen wissels meer wilt is het heel logisch om alle series samen te voegenKlaasje schreef: Het past in het corridordenken omdat een trein die niet keert niet in de weg kan staan..
-o- . Was 'ie nou gekoppeld aan een IC naar Gent of IR naar Brussel, ja dán had je er nog wat meer aan. Maar Puurs...Bee schreef:De treinen 2550+ worden inderdaad ma-vr de L-trein Puurs - Roosendaal, in het weekend houdt je dan de 2700 als L-trein Antwerpen - Roosendaal.
Dat wordt in de 3600 bij vertrek uit Zwolle eigenlijk altijd wel gedaan.Klaasje schreef:Welke conducteur zou het in zijn hoofd halen om alle tussenstops op het beginstation om te roepen?Zeker als je er vanuit gaat dat die trein 's avonds ook nog stoptreinen vervangt op Zwolle - Lelystad en het mij niet vreemd lijkt als die 's avonds ook stoptreinen op Zwolle-Groningen gaat vervangen.. (A)
Dat zijn 34 stations. Er zijn dacht ik wel stoptreinseries geweest die meer stations aandeden: Alkmaar-Rotterdam enzo...RoelZ1 schreef:Die 16 haltes van de s3600 vallen nog mee in vergelijking met:
Welkom in de Intercity naar Vlissingen-Souburg, Middelburg, Arnemuiden, Goes, Kapelle-Biezelingen, Kruiningen-Yerseke, Krabbendijke, Rilland-Bath, Bergen op Zoom, Roosendaal, Dordrecht, Rotterdam Blaak, Rotterdam Centraal, Schiedam Centrum, Delft, Den Haag HS, Den Haag Laan van NOI, Leiden Centraal, Schiphol, Amsterdam Lelylaan, Amsterdam Sloterdijk, Amsterdam Centraal, Almere Centrum, Lelystad Centrum, Dronten, Kampen, Zwolle, Meppel, Steenwijk, Wolvega, Heerenveen, Akkrum, Grou-Jirnsum en eindbestemming Leeuwarden.
Alkmaar-Rotterdam dat zijn 25 station, dat valt dus nog wel mee. Van Rhenen naar Heerhugowaard tel ik er 27, voor de voormalie klassieker Utrecht-Leiden-Dordrecht 33. Dus die 34 da's echt wel veel.Vinny schreef:Dat zijn 34 stations. Er zijn dacht ik wel stoptreinseries geweest die meer stations aandeden: Alkmaar-Rotterdam enzo...
Yeah, 366km ongeveer. Dat is nog langer dan Zl-Vs.Vinny schreef:Reed de stoptrein Roosendaal-Den Haag in een ver verleden niet eens door via Leiden, Amsterdam en Weesp naar Utrecht?
De langste treinserie in kilometers moet haast wel een vorm van de s3500 geweest zijn Leeuwarden-Maastricht als ik me niet vergis. Maar ik denk dat de nieuwe superdalverbinding wel in een keer op beide fronten kampioen gaat worden. In ieder geval de langste en meeste stations aandoende treinserie van dgl. 2013 ;)
De 5000 had samen met de 5700 ook 34 stations.Daantje schreef:De voormalige 5000 reed Dordrecht - Leiden en vervolgens idd via Amsterdam, Weesp etc naar Utrecht.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten