Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Ik vind "trein" nou niet de juiste benaming voor een SLT... Ze zijn erg stil, hebben zowat geen coupés, hebben automatische stationsafroep met een ding-dong ervoor. Dit allemaal doet me echt op een SneLTram lijken
Mat'64 heeft tenminste nog coupés, een omroep door de machinist of conducteur zelf èn ze maken nog geluid (lees: herrie)
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands
Website: http://ov-almere.weebly.com/ Updates: 25-05-2025NIEUW --> 30 foto's uit Amsterdam! 14-05-2025 --> 167 foto's uit Nederland, België en Duitsland!
*De 201 van 9:10 (vertrek Apeldoorn station) mag rijden met een groene Optare
*Lijn 293 van +-8.00 (vertrek Apeldoorn station) mocht rijden met een ex-veolia MAN (5256)
*Op een omloop 5/10 reed een optare mee ipv een groene amba.
*Groene amba op lijn 202 die rond 9:00 aankomt op het station. Volgens mij was dat altijd een gelede wagen.
Nu, half tien, staat er een Arrivabusje, 6431 met tekst ACHTERHOEK, op Gd. Chauffeur was nogal aan t klungelen met het concept eenrichtingstraat. Beetje jammer.
MdJ schreef:*De 201 van 9:10 (vertrek Apeldoorn station) mag rijden met een groene Optare
*Lijn 293 van +-8.00 (vertrek Apeldoorn station) mocht rijden met een ex-veolia MAN (5256)
*Op een omloop 5/10 reed een optare mee ipv een groene amba.
*Groene amba op lijn 202 die rond 9:00 aankomt op het station. Volgens mij was dat altijd een gelede wagen.
Echt vrij bizar dat ze die 201 van 9:01 met een Optare rijden, lijkt me nog wel een vrij drukke rit en vraag me af of dat past. Apeldoorn behoort qua herfstvakantie tot Midden Nederland en heeft dus deze week vakantie, in Zwolle echter is het pas volgende week herfstvakantie.
Zie net op de webcam op Transferium Horsthoek de groene stadsamba 5022 klaar staan voor vertrek als 202 van 11:12 naar Zwolle.
Deze week is m'n t7622 juist extra ruim :) Normaal is het SGM-II + SGM-III, en af en toe een enkel SGM-IItje, maar deze week tot nu toe alleen maar SGM-III. Die extra eersteklas coupe is altijd wel fijn :')
GVB bus 232 rijdt op lijn 37, dit is één van de reservebussen die eigenlijk niet meer mag rijden maar wat nog wel dagelijks gebeurd. Op lijn 37 rijden normaal gesproken enkel geelde bussen.
Gister reed er rond 11:15 op lijn 116 (EBS, Waterland) een Rnet bus, teveel gele met storingen?
Er reed een NID in de Hoofddorp-Amsterdam Centraal intercity (70)t2651.
De t759 reed vandaag met 9 bakken ICM i.p.v. 12 bakken IRM. Vooral het losse drietje voor Leeuwarden was daarbij toch wel "iets" kleiner dan het gebruikelijke IRM-zesje.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
De t2861 reed vandaag met een IRM-IV i.p.v. een VI. Dat leverde een omroep van de HC op om vanwege de drukte de tassen van de stoelen af te halen zodat iedereen kon zitten, waarop iedereen in de voorste bak boven verbaasd om zich heen keek. Er waren daar namelijk nog ruim voldoende zitplaatsen vrij om een heel balkon vol te laten zitten (en dat terwijl treinen ri. Amersfoort juist vaak voorin wat voller zijn)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Zowel gister als vandaag een groene gelede Citaro op de 70 van Hilversum naar Amersfoort. Verder vanmorgen op R-Net 320 naar Amsterdam Amstel een Lions City en de 8393 al enkele dagen op de 156 naar Almere. Ook zag ik nog een Amba met groene letterkast maar dan op de 121 naar Uithoorn.
Karl schreef:Nu, half tien, staat er een Arrivabusje, 6431 met tekst ACHTERHOEK, op Gd. Chauffeur was nogal aan t klungelen met het concept eenrichtingstraat. Beetje jammer.
Dat is de nieuwe buurtbus voor ZHN, waarmee men nu langs de buurtbusverenigingen rijdt. Hij is eerder al op Apn gespot.
Hij kwam al vanuit Zutphen die V-IRM. Dat gebeurt niet heel vaak maar af en toe wel - vandaag was het wel welkom. t7624 reed vanmorgen ipv met 5 bakken met een enkele SGM-II. Dat was erg erg krap.