Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Ik heb via Dexter vernomen dat voor in de decembermaand nog nooit zo veel Thalys stoelen al op voorhand zijn geboekt als voor dit jaar. Reizigers tussen Nederland en Brussel schijnen het zekere voor het onzekere te nemen en zich massaal op de Thalys te storten, omdat er over de Fyra nog steeds niets bekend en te koop is.
Handig dus als je nog betaalbaar naar Parijs wil treinen dit jaar...
Als je in de planner kijkt van Hispeed zelf, kan je dat ook mooi terugzien; in de week voordat de nieuwe dienstregeling ingaat, zijn er nog aanzienlijk veel kaarten te vinden tegen de lage tarieven, in de week erop ineens helemaal niet meer. :neg:
Maar goed, als je bijvoorbeeld van Gent naar Nederland reist dan is de stoptrein nu ook al de snelste manier (althans in het weekend) om terug in Roosendaal te geraken. Dus ik snap de commotie niet zo erg. Het is nou ook weer niet zo dat deze trein uitpuilt van het aantal reizigers ofzo.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Vinny schreef:Maar goed, als je bijvoorbeeld van Gent naar Nederland reist dan is de stoptrein nu ook al de snelste manier (althans in het weekend) om terug in Roosendaal te geraken. Dus ik snap de commotie niet zo erg. Het is nou ook weer niet zo dat deze trein uitpuilt van het aantal reizigers ofzo.
En op welke trein stap je dan in Roosendaal als je richting Rotterdam wil: inderdaad, op de Benelux :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Vinny schreef:Maar goed, als je bijvoorbeeld van Gent naar Nederland reist dan is de stoptrein nu ook al de snelste manier (althans in het weekend) om terug in Roosendaal te geraken. Dus ik snap de commotie niet zo erg. Het is nou ook weer niet zo dat deze trein uitpuilt van het aantal reizigers ofzo.
En op welke trein stap je dan in Roosendaal als je richting Rotterdam wil: inderdaad, op de Benelux :')
Denk nu eens los van die Beneluxtrein In Roosendaal stap je over op de t2100
Friesland - Gent wordt dus ook een paar minutjes sneller zonder Fyra. En blijft veel goedkoper, zeker voor hen (zoals mezelf) die in het weekend gratis reist op het Nederlandse baanvak
Nee die trein zal wel leeg blijven
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website