Wat dacht je van "Als er WEL iets aan de hand is"?hauptbahnhof schreef:De vraag blijft nu wel: wanneer moet ns overgaan op zo'n nooddienstregeling?

Wat dacht je van "Als er WEL iets aan de hand is"?hauptbahnhof schreef:De vraag blijft nu wel: wanneer moet ns overgaan op zo'n nooddienstregeling?
En NIET TE VROEGFles schreef:Wat dacht je van "Als er WEL iets aan de hand is"?hauptbahnhof schreef:De vraag blijft nu wel: wanneer moet ns overgaan op zo'n nooddienstregeling?
Volgens de NS is er altijd wel wat aan de hand...Fles schreef:Wat dacht je van "Als er WEL iets aan de hand is"?hauptbahnhof schreef:De vraag blijft nu wel: wanneer moet ns overgaan op zo'n nooddienstregeling?
Nou, dat zien we dan wel weer. Je kunt heus wel een uur of wat van tevoren zien aankomen of het echt mis gaat of niet. Of hebben we te maken met een nooddienstregeing waarvan het opstarten 48 uur duurt of zo? Dan heb je er namelijk niet zo veel aan :Xhauptbahnhof schreef:Lees maar wat ik eerder zei...
De kans bestaat dat als ze pas de nooddienstreg starten als er stront aan de knikker is, er misschien niks meer rijdt...
Instellingen die zo in de belangstelling staan, hebben het inderdaad moeilijk. Dat weet jij, dat weet ik en dat weet NS (hopelijk?) ook.Wubbo schreef:Het probleem met de winter en NS: je doet het nooit goed.
Volgens mij kan NS het dus een stuk beter doen.Wubbo schreef:(...) Zolang NS ervoor blijft kiezen om afschuwelijk moeilijke treindiensten te rijden (bijvoorbeeld een NoordOost, met straks elk kwartier een ander patroon) met een afschuwelijk moeilijke materieelomloop met meerdere materieelsoorten in treinseries, treinseries die keren op elkaar en bijplaatsen en afrangeren bij elke stoeptegel waar dat een beetje kan, en een afschuwelijk moeilijke personeelsomloop die niet lijkt op de materieelomloop, blijft het misgaan. En als je dan ook nog de treinseries opheft die het makkelijkst bij te sturen zijn omdat ze korte stukjes rijden, creëer je je eigen chaos. (...)
Vandaag heeft het niet gesneeuwd.Wubbo schreef:Maken ze altijd de verkeerde afweging? Vandaag reden de treinen gewoon (op de normale verstoringen na), was dat de verkeerde afweging?
Wat moeten we daar in zien? :?:PThom91 schreef: Bereid je maar vast voor, dit is de verwachting nu voor komende week in 'Regio West', zeg maar de randstad.
Voor meer coole data en fancy grafiekjes en andere gebieden in Nederland:
http://www.weerplaza.nl/15daagseverwach ... nt=&r=west
Nou nou. Wat een taalgebruik jongemanThom91 schreef: de pleures op zijn klote tyfusbende gefaal
Ik was in de veronderstelling dat er bij stond dat dat de sneeuwval was in cm per uur, niet dus ;)Fles schreef:Wat moeten we daar in zien? :?:PThom91 schreef: Bereid je maar vast voor, dit is de verwachting nu voor komende week in 'Regio West', zeg maar de randstad.
Typisch Noord-Hollands taalgebruik :')Ardan schreef:Nou nou. Wat een taalgebruik jongemanThom91 schreef: de pleures op zijn klote tyfusbende gefaal
Lekker gaar die voorspellingen op 2 weken. Je ziet aan alles dat er na 5 dagen eigenlijk geen peil op te trekken valt :')Thom91 schreef:Ik was in de veronderstelling dat er bij stond dat dat de sneeuwval was in cm per uur, niet dus ;)
Toen ik gisteravond deze afbeelding postte stond de sneeuwval op 3 cm, nu al op 5 cm..Thom91 schreef:
Bereid je maar vast voor, dit is de verwachting nu voor komende week in 'Regio West', zeg maar de randstad. (Sneeuwval)
Veldbedje, 6 liter warme koffie en thee, kruikjewebguy schreef:Handig dat die plaatjes dynamisch zijn he :neg: Er is overigens nu inderdaad wel een Nu.nl berichtje dat weerbureaus overlast verwachten en plaatselijk 10 tot 20 cm. Ik neem mn extra warmetrui en een dekentje maar mee denk ik...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten