Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Een mens komt zichzelf gedurende zijn leven nog dikwijls tegen!
Verder kwam die tekst mij gewoon bekend voor, dus ben ik gaan opzoeken wie dat eerder gepost had en toevallig was jij dat ook (en de datum was dan ook gelijk gevonden).
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
Ik bedenk mij opeens, er stond dinsdag een fotograaf in Ommen die volgens mij de t3844 (waar ik inzat) op de foto zette. Ik kan mij haast niet voorstellen dat die fotograaf hier op het forum zit, maar toch :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Geen idee of hij hier op OVinNL zit, maar iemand heeft mij gisteren rond 12 uur op de korrel genomen op lijn 90 bij Rotterdam Zuidplein en ik ben wel benieuwd hoe ik erop sta :)
Ik zag z'n tram al 10 minuten van tevoren uit z'n neus eten op Drenteplein, en even later kwam hij zelf bij RAI voorrijden: Hauptbahnhof! *O* (het GVB-protocol van 'voor gehandicapte stoppen' werd netjes uitgevoerd, anders had ik wel een sarcastische opmerking geplaatst ).
Onderweg naar het Centraal Station zat hij zich wel enorm op te winden over de zeer ruimte rijtijden. Vertrek van RAI was met +1, aankomst op Centraal met iets van -4, en dan omdat hij er een relaxed tempo op nahield.
Na even na te hebben gevraagd aan de vasten van de lijn, de rijtijd is expres zo ruim. Het is de rijtijd van toen lijn 4 door de Vijzelstraat ging (wat natuurlijk langer qua tijd is dan via de Utrechtsestraat), en heeft te maken met de drukke Van Woustraat. In de spits is de tijd weer 2 minuten krapper maar dan heb je het ook minder nodig omdat er dan een parkeerverbod geldt (16:00 - 19:00). Al met al heerlijk gereden!
Vanochtend was het 'mijn chipkaart, jouw chipkaart' op Utrecht Centraal met Wubbo :). Hij had nog mijn Oyster Card en ik had nog zijn Go Card, dus die konden we even omruilen weer
Proud Titans Supporter Ach, zak er toch allemaal in
Stond er toevallig vandaag iemand rond 12:10 uur bij de bushalte Corridor in Veghel (de bushalte vlakbij de Poort van Veghel, Wok-inn en Total in Veghel). Ik zag daar een fotograaf staan toen ik er voorbij reed, maar kon zo niet zien of die bussen fotografeerde of de omgeving (de eerste bus die ik tegenkwam reed ver voor mij). Hij stond op de middenberm.