Historisch gezien al eeuwen.. (Kampen, Genemuiden, Hasselt, Vollenhove, Steenwijk)Karl schreef:Sinds wanneer zijn er steden in dit gebied?

Historisch gezien al eeuwen.. (Kampen, Genemuiden, Hasselt, Vollenhove, Steenwijk)Karl schreef:Sinds wanneer zijn er steden in dit gebied?
Gevaarlijke uitspraken dit. ;)Karl schreef:Sinds wanneer zijn er steden in dit gebied?
Sinds wanneer is het in Nederland gevaarlijk om de waarheid uit te spreken?Dagren schreef:Gevaarlijke uitspraken dit. ;)
In Kampen is het net wel, net niet nodig om een stadsdienst te hebben. Men zal vanwege de grijze bevolking voor 'net wel' gaan.Karl schreef:Nou a la, het gaat hier toch om een OV-topic of niet? Ik bedoelde dan ook niet welke kernen stadsrechten hebben (dan ga ik wel naar historie in Nederland.nl ofzo), maar kernen die functioneel als steden beschouwd kunnen worden en daarom een eigen stadsnet vereisen. Het gebied ken ik niet heel goed, maar ik kan mij niet voorstellen dat de metropoolregio Vollenhove een eigen stadsnet heeft.
Welke kleur hadden de bussen, geel? (A)koekje schreef:Ik zag op de A12 een groep nieuwe Irisbus bussen rijden. Via-via vernomen dat deze hoogstwaarschijnlijk voor IJsselmond zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten